طراحی سایت هتل و رزرو مهمان سرا

با وجود گذشت زمان و پیشرفت سایت ها هنوز برای پیدا کردن هتل و مهمان سرا وب سایت جامعی که کل بازار را تصاحب کرده باشد وجود ندارد. با ساخت وب سایت رزرو هتل و رستوران می توانید بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار وب سایت آنلاین رزرو هتل خود کنید.

 وب سایت هتل و مهمان سرا ها

هتل ها و مراکز اقامتی با ثبت درخواست سایت از ۱۰۰ هزار تومان می توانند مشخصات هتل ، تلفن و سروس هایی همچون نهار ، شام ، صبحانه ، استخر ، سونا و جکوزی ، سرویس حمل مسافر و پارکینگ را در سایت هتل یا مهمان سرا بنویسند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در سایت یک هتل رعات شود نحوه چیدمان تصاویر و عکس های هتل است. با افزایش وب سایت های رزرو هتل شاید بپرسید چه نیازی است که هتل داران و صاحبان مهمان خانه ها وب سایتی مخصوص داشته باشند؟ و این وب سایت چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

خب به دلیل این که اطلاعات سایت های رزرو هتل بسیار زیاد است ، شاید کم تر به روز باشد و از جزییات اختصاصی هر هتل خالی از اطلاع باشد. وب سایت های هر هتل دقیق ترین اطلاعات را برای مسافران به همراه اطلاعات دقیقی از موقعیت های توریستی و گردشگری مناطق اطراف ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به تعرفه ها مراجعه کنید.

رزرو آنلاین هتل

برای رزرو رستوران و هتل اپلیکیشن های بسیار در تهران و مشهد و اصفهان وجود دارد اما هنوز شهر های بسیاری هستند که مسافرخانه هایشان را به وب سایت ها و اپلیکیشن های آنلاین متصل نکرده اند و این فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد سایت رزرو آنلاین هتل است.

برای مثال وب سایت booking.com بهترین سیستم رزرو آنلاین هتل را در جهان دارد ولی به هتل ها ی ایران دسترسی ندارد چه برسد به مهمان سرا ها ومناطق غیر شهری. در صورتی که وب سایت رزرواسیون هتل بتواند هتل آپارتمان یا سوییت های موجود در شمال را اجاره بدهد می تواند به تجارت میلیاردی برسد.

طراحی سایت رزرو هتل

با افزایش گردشگری و رونق صنعت توریست در شهر های توریستی ، مبالغ هنگفتی برای اجاره ویلا ، هتل در هر شب داده می شود. وب سایت رزرو هتل باید مشخصات زیر را دارا باش :

  1. در مرحله اول با سود بسیار کم تعداد هتل های مرتبط به سایت را زیاد کند
  2. تمام مشخصات هتل را به صورت دقیق و با جزییات بیان کند
  3. تلفن  مستقیم هتل را به صورت رایگان قرار دهد
  4. آدرس هتل ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی روی نقشه مشخص کند
  5. تفاتی بین هتل ، هتل آپارتمان ، سوییت ، ویلا کاملا مشخص باشد
  6. تاریخ ورود و خروج از هتل به همراه ساعات مربوطه در سایت مشخص باشد
  7. خدمات هتل به همراه تعرفه ها به صورت جدول قیمت ها در سایت گذاشته شود
  8. قسمت نظرات برای هر هتل فعال باشد
  9. قابلیت فیلتر محله ، تعداد ستاره ، سرویس صبحانه ، نهار و شام باشد
  10. فاصله از مکان های توریستی و تفریحی به همراه کرایه حمل مشخص باشد

قیمت طراحی سایت رزرو گروهی هتل ها

تعرفه های ساخت سیستم رزرو هتل کاملا بستگی به زمان سفارش دارد. برای این که سیستم پایه رزرو هتل را بسازید به حداقل سرمایه ۱ میلیون تومان نیاز دارد برای اطلاعات بیشتر با شرکت های طراحی سایت تهران تماس بگیرید و استعلام قیمت بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *