طراحی سایت عکاسی

عکاسی و فیلم برداری از عروسی ها و مجالس مختلف و حتی عکاسی در آتلیه ها همانند سایر بیزینس ها می توانند از طریق داشتن وب سایتی در اینترنت از تبلیغ کار هایشان تا گرفتن بازخورد و دادن خدمات عکاسی استفاده کنند.

اینستاگرام ، تلگرام و شبکه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای پیدا کردن مشتری است اما متاسفانه هیچ کس برای پیدا کردن آتلیه عکاسی یا پیدا کردن فیلم بردار مجالس ، از اینستاگرام در آن زمان محدود استفاده نمی کند و نمی تواند قیمت ها و نمونه کار ها را بر اساس ترتیب بندی و قیمت سورت کند و ببیند. بیشتر افراد برای یافتن شرکت های عکاسی و فیلم برداری از موتور های جست و جو مانند گوگل استفاده می کنند.

طراحی سایت عکاسی و فیلم برداری

همین الا شروع کنید و وب سایت عکاسی حرفه ای را با نام گروهی یا فردی بسازید و در اینترنت حضور پررنگ تری داشته باشید. از اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید و مشتریان بالقوه خود را  در سایت به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

مزایای طراحی سایت عکاسی

  • طراحی سایت برای آتلیه ها مثل کارت ویزیت آن هاست. تمام نمونه کارها و قیمت هر اثر بنا به ابعاد و کیفیت کار مشخص شده.
  • کاهش زمان و بهبود تطابق عکس ها با سلیقه مشتریان
  • یافتن مشتریان در سراسر ایران ( بسیاری از آتلیه ها منظره و طرح های ویژه ای در اثر استفاده می کنند که مشتریان خاص خود را دارد پس با اتصال به اینترنت میتوانند از سرتاسر ایران بازدید کننده و مشتری داشته باشند.
  • فروش عکس های تبلیغاتی و خبری با کیفیت بالا
  • ایجاد فضای اشتراک گذاری عکس های گرفته شده کاربران با سایت و فروش آن ها
  • ایجاد پیج شخصی مشتریان و آلبوم شخصی
  • اتصال اینستاگرام به سایت

هزینه تمام شده وب سایت عکس و فیلم

شاید قصد دارید نمونه کار و گزیده ای از کار های آتلیه را در سایت بگذارید و آدرس و تعرفه های کار یا قصد راه اندازی بزرگترین آرشیو فروش عکس را دارید . قیمت پایه طراحی سایت عکاسی و فیلم برداری از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود و بر اساس میزان حجم هاست و فضای ذخیره سازی افزایش می یابد، برای اطلاعات و ثبت سفارش به لیست جدول قیمت ها مراجعه کنید.

 

 

با داشتن دامنه طراحی فعالیت های خود را گسترش می دهید ، شما می توانید تمام کارهای خود را انجام دهید و به تمام دنیا نشان دهید که یک عکاس بسته به نیاز مشتری و هدف از ایجاد آن برای طراحی های مختلف وب سایت طراحی سایت عکاسی می تواند بسته به نیاز مشتری و  بسته به دکوراسیون تجربه موفقیت آمیز در زمینه عکاسی و عکاسی در زمینه تجزیه و تحلیل سایت ، می تواند گامی در جهت داشتن سایت برای عکاسان حرفه ای باشد.

طراحی وب سایت عکاسی

با ظهور دنیای امروز اینترنت ، هنرمندان نیز برای ارائه و ارائه کار خود به اینترنت آمده اند که عکاسان و نقاشان برجسته تری هستند. عکاسان بنا به درخواست ، یک سایت عکاسی را طراحی می کنند تا گزیده ای از عکس های گرفته شده را به نمایش بگذارد و بدین ترتیب خود و متخصصان خود را به عموم مردم معرفی کند. حضور عکاسان در اینترنت نیز می تواند زمینه خوبی برای خود اندیشی در عرصه های بین المللی باشد.

برنامه های سایت عکاسی

طراحی وب سایت عکاسی برای عکاسان
طراحی سایت عکاسی برای عکس های صنعتی
دکوراسیون
طراحی وب سایت عکاسی یک سایت عکسی طراحی کنید تا بهترین عکس های گرفته شده توسط کاربران را به نمایش بگذارد
طراحی سایت عکاسی برای برگزاری مسابقات عکاسی
و بسیاری دیگر که براساس نیاز مشتری طراحی و ساخته شده اند.
طراحی وب سایت عکاسی

مسلماً یکی از منزوی ترین عکاس ، به یک دوربین و لوازم جانبی عکاسی ، یک وب حرفه ای ، زیبا و کارآمد برای نمایش عکس های خود و مکان نامحدود 24 ساعته احتیاج دارد. نمایش عکس و نمونه کارها ، نمایش اطلاعات تماس ، گروه بندی عکس ، تولید مقالات مرتبط با عکاسی و حتی گالری های فیلم از جمله امکاناتی است که هنگام طراحی سایت عکاسی باید به آن توجه کنید.

ویژگی های طراحی عکاسی
با چنین وب سایتی ، عکاسان علاوه بر نمایش رزومه خود به صورت آنلاین ، می توانند از پتانسیل بازاریابی اینترنت نیز برای کار بیشتر استفاده کنند. پرداخت آنلاین ، جستجوی عکس ، ثبت آلبوم عکس با تعداد نامحدود تصاویر در این آلبوم و پوشش برای هر دسته و غیره موارد دیگری هستند که یک سایت عکاسی اختصاصی می تواند انجام دهد. امکان گرفتن و مشاهده عکس های 360 درجه و پاناروما یکی از ویژگی هایی است که می توانید در طراحی سایت برای عکاسی انتظار داشته باشید.

شرکت سایت تهران

سایت تهران یک شرکت متخصص در زمینه طراحی وب سایت و سئو و رتبه های بالا در سایت های طراحی شده خود است. عکاسی از طراحی وب سایت نوعی طراحی سایت است که اگر به درستی و با تمام توان از تکنیک ها و ساختار سئو گوگل طراحی شود ، می تواند مکانی عالی برای تبلیغ کنندگان باشد تا تبلیغات خود را انجام دهند و درآمد زیادی کسب کنند.

عکاسی با طراحی وب این روزها در بازار است. جستجو از طریق پایگاه های عکاسی به راحتی نشان می دهد که عکاسان دیگر مانند خانه ها کار نمی کنند ، در یک فضای بسته کار می کنند ، مشتری های خود را دارند و با دنیای ارتباطات در تعامل نیستند و آنها به طراحی سایت کنار می روند. .

بخش های تخصصی طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی خود را می توانید به صورت حرفه ای به چند بخش تقسیم کنید و یک طراحی سایت برای هر بخش می تواند انجام شود مانند طراحی سایت عکاسی برای عکاسان یا طراحی استودیوی عکس برای جشن ها یا طراحی سایت عکاسی صنعتی و غیره.

طراحی وب سایت عکس می تواند دارای بخش خرید آنلاین باشد و محصولات کیوسک و خرده فروشی خود را برای فروش در اختیار مشتریان قرار دهد.

طراحی وب سایت Photo
با ساخت سایت و طراحی استودیوی عکاسی عکس و طراحی وب سایت از مشتریان خود سفارش دهید و سفارشات  را پس از تعیین تعداد عکس های انتخاب شده محاسبه آنلاین هزینه و سفارش مشتری دریافت کنید.

پیشرفته تر و در مراحل بعدی خود ، می توانید با طراحی یک حساب کاربری برای آنها و درج عکس های آنها در سایت طراحی عکس و سایت طراحی عکاسی ، برای مشتری خود یک حساب کاربری ایجاد و ایجاد کنید تا بتوانید از آن آسان شوید. به راحتی به عکسهای آنها دسترسی پیدا کنید.

برخی از ویژگی هایی که یک سایت طراحی گالری عکس می تواند داشته باشد:

مشاهده یک رزومه کامل از آتلیه و مدت زمان آن در طراحی سایت
نمایش منوی Nested و چند لایه در طراحی سایت
گالری تصاویر با طراحی نمونه کارها در طراحی سایت
بخش آمار بازدید کنندگان از سایت
زمان رزرو آنلاین برای طراحی سایت عکاسی
سایت سایت نظرسنجی ها بخش
نمایش اسلاید در سایت طراحی
بخشی از نمایش محصولات چاپی و قاب بندی شده در طراحی سایت آتلیه
امکان پرداخت سفارشات آنلاین در طراحی سایت
اضافه کردن صفحات به تعداد نامحدودی از طراحی سایت عکاسی
درج ماژول خبرنامه برای ارسال ایمیل به اعضا و کاربران سایت عکاسی
فرم تماس با ما و در تماس با ما طراحی سایت
عکاسی طراحی برنامه اندروید
تیم توسعه برنامه های Android برای طراحی یک برنامه کارآمد اندرویدی برای خدمات عکاسی از هرجای ایران در خدمت شماست.
طراحی عکاسی در Android Photography
طراحی و برنامه نویسی برنامه Android برای برنامه عکاسی آندروید با تمام ویژگی های مورد نیاز شما برای
طراحی برنامه عکس عکاسی Ios
همچنین می توانید در صورت نیاز به برنامه ios ویژه ، برنامه ios خود را سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *