طراحی سایت بیمه

بسم الله ارحمن الرحیم. بهتر است از اول سراغ بهترین راه برای داشتن سایت معتبر بیمه در اینترنت بزنیم و شعار الکی در طراحی سایت فروش بیمه ندهیم. سوال ابتدایی ؟ از سایت بیمه چه می خواهید؟ معرفی خدمات یا معرفی شرکت ؟ پس برای آشنایی بیشتر با نحوه مارکتینگ بیمه در فضای اینترنت شروع کنیم به چند معرفی و راهنمایی کوتاه در زمینه سایت بیمه.

کلیت طراحی سایت شرکتی بیمه

این مورد برای تمامی شرکت ها و بیزینس های موفق صادق است و آن چیزی جز داشتن یک صفحه در فضای اینترنت و کسب و کار از جمله بیمه نیست یعنی اگر فردی که شرکت شما را بشناسد و بخواهد با خدمات بیمه ای و سرویس ها یا همان پیشنهاد های بیمه برند شما آشنا شود با رفتن به سایت کاملا لیستی از خدمات با تمام جزئیات می بیند و انتخاب کرده و به وسیله کانال های انتخابی مثل گرفتن تماس و یا پرداخت های اینترنتی شتاب خدمات شما را خریداری می کند. خب تا اینجا همه سایت ها این خدمات را می دهند حتی با ساختن سایت رایگان در z97.ir این مزیت داشتن سایت تامین می شود حالا می خواهید سایت بیمه باشید یا سایت های دیگر.

طراحی سایت بیمه شرکتی

کانال های جذب مشتری بیمه در سایت

  • تبلیغات
  • سرچ گوگل
  • شبکه های اجتماعی

تبلیغات بیمه: این روش یکی از روش های قدیمی و همچنان کارآمد است اما به یاد داشته باشیم که شکل تبلیغ تغییر کرده است. اگر تا دیروز تبلیغ در تلوزیون و رادیو بود الان تبلیغ در فضای اینترنت و شبکه های مجازی شده است.

خلاصه و مفید: تبلیغ های اینستاگرام سلبریتی ها ، تبلیغ های کانال های تلگرامی و تبلیغ های سایت های خبری از مشهور ترین هاست اما بیمه فقط با تبلیغ های این چنینی به ثمر نمی رسد چرا ؟ زیرا بیمه مثل نوشایه کوکاکولا نیست و رقیب های آن با درست کردن شبکه ای از بازاریاب ها و دادن پیشنهاد های وسوسه کننده تر و ارزان تر مشتریان را به سمت خود می کشند و با این که برند بیمه شما با تبلیغات مطرح شده است هنوز مشتریان شما خدمات پیچیده ی شرکت بیمه را نمی شناسند (برعکس کوکاکولا که همه می دانند یک نوشیدنی مشکی و گازدار است). پس بیمه باید به ساده ترین شکل خودش را به مردم معرفی کند و این با معرفی کوتاه در آگهی و تبلیغ میسر نیست و زمان بیشتری می برد.

بازاریابی و طراحی سایت بیمه

چگونه مردم را به خواندن ، گوش دادن و یا تماشا کردن ویدیو های سایت ترقیب کنیم؟ جواب ساده است همان گونه که شرکت های بیمه تا به حال با دادن شعار های تبلیغاتی داده اند و کنجکاوی بیمه گذار را جذب کرده اند باید در فضای اینترنت انجام دهند و با گذاشتن لینک به صفحه اینترنتی خود هدایت کنند تا با بیمه ها و خدمات بیمه ای مثل بیمه عمر ، بیمه آتش سوزی و بیمه خودرو آشنا کنند و همان توضیحات را که کارشناسان بیمه در مراکز بیمه می دهند به صورت کامل تر به صورت ویدیو تصویر و پیشنهاد های بیشتر به بیمه گذار بدهند.

یک مثال : فرض کنید کاربری در اینترنت در حال گشت زنی است و کلیپی تبلیغاتی از آتش سوزی آپارتمان مسکونی ببیند که بیمه با گرفن پول اندکی خدمات بسیاری برای جبران هزینه پرداخت کرده است. همین کافی است تا دید فرد بسیار تغییر کند و به فکر جلوگیری از خسارت به اموال خود بیافتد برای مثال بعد از پخش های گسترده آتش سوزی پلاسکو بسیاری از مردم به دلیل جلوگیری از فاجعه مشابه اقدام به بیمه آتش سوزی منزل کردند. خب این ها زمان های طلایی و رویداد های طلایی برای کسب و کار بیمه بود اما می توان خاطرات تلخ این فجایع را زنده کرد چگونه؟ با ویدیو و عکس های تبلیغاتی و یاد آوری زلزله و بلا های طبیعی و غیر طبیعی و عوارض آن تاکنون مثل زلزله کرمانشاه ، بم و رودبار.

نقش سایت در تبلیغات چیست؟

 

طراحی سایت بیمه تبلیغاتی

 

طراحی سایت بیمه برای چند دلیل اجام می شود.

جایگزینی بازاریاب انسان یا کمک کننده آن : چون تبلیغات این دفعه روی فضای مجازی هست لازم هست که یک مرجعی به سرعت اطلاعات لازم را در اختیار بیمه کننده بگذارد تا تاثیر تبلیغات بیمه به حداکثر برسد. برای تکمیل مراحل نیز می توان اپراتور تلفنی یا آنلاین در اختیار مشتری قرار داد تا نیاز به داشتن کارمند به حداقل برسد.

جمع آوری اطلاعات رفتاری مشتری و بازخورد ها

یکی از بهترین دلایل طراحی سایت بیمه همین مورد است. یعنی طرح های تبلیغاتی خدماتی و صفحات سایت خود را رسد کنید تا علایق مردم به شعار ها ی تبلیغاتی را درک کنید و کاستی های آن را برطرف کنید. آیا این به معنای پرسیدن سوال از بازدید کننده سایت بیمه ماست؟  در جواب باید بگویم خیر . با این که می توانید پرسشنامه در اختیار کاربران بگذارید اما این اطلاعات خیلی مفید تر و جامع تر است که برای توضیح آن نیاز به وقت زیادی است. این قسمت از مهم ترین قسمت ها برای آنالیز مشتری های بیمه و دریافت علایق و سلیقه هاست. با این روش شعار های جدید تولید می شود و پیشنهاد های پر سود تری به مردم با سلیقه های مشترک داده می شود. در اصل حفظ مشتری و جذب مشتری با آنالیز رفتار مشتری انجام می شود. یک مثال بسیار ساده : شما می توانید ببینید کدام تبلیغ شما بیشترین خرید را از سایت داشته و کدام کانال تبلیغ کم ترین را داشته. کدام شعار تبلیغاتی در عین جذب مخاطب گسترده به سایت بیمه فروش کمی داشته و علت آن را سریع برطرف کنید.

تاثیر سرچ گوگل بر سایت شرکت های بیمه ای

امروزه تقریبا تمام احتیاجات و پرسش های مردم در اینترنت و در موتور جست و جوی گوگل پیدا می شود. شرکت های بیمه عمر و بیمه های خودرو و خانه نیز مستثنی نیستند و اگر فردی دنبال بیمه خودرو یا بیمه های دیگر بگردد و به دلیل مشغله کاری بخواهد اینترنتی بیمه کند به گوگل مراجعه خواهد کرد.

طراحی سایت سئو حرفه ای

برای دیده شدن خدمات بیمه ای چگونه سایت فروش بیمه بسازیم؟

سایت فروش بیمه باید کامل و جامع باشد در عین این که با کلمات کلیدی مانند فروش بیمه و خرید بیمه عمر یا قیمت بیمه خودرو در صفحه اول گوگل بیاید حتما به سوالاتی مبنی بر انواع بیمه ، بیمه تامین اجتماعی ، استعلام بیمه ، راهنمای بیمه عمر ، بیمه تکمیلی چیست ، بیمه سلامت و … نیز بالا بیاید و نه تنها به سوالات پاسخ دهد بتواند با گذاشتن لینک ها و شعار های تبلیغاتی سایت با طرح های بیمه شما آشنا شوند.

یک سوال : روش سرچ گوگل بهتر است یا تبلیغات ؟  روش تبلیغات با این که مخاطبان بیشتری را هدف قرار می دهد و انتقال اطلاعات به افراد بیشتری می کند اما به دلیل حجوم تبلیغ به سمت مشتری هدف ، او یک گارد دفاعی می گیرد تا سرش کلاه نرود اما زمانی که از طرف گوگل به وبسایتی بیاید که خدمات راهنمایی بازخورد مشتری می دهد و تعداد زیادی از مردم را ببیند که در حال خرید خدمات بیمه ای هستند دیگر گارد سابق در او نیست و راحت تر به سمت مطالعه و دیدن و در نهایت خرید بیمه در وبسایت بیمه می شود. کلا مشتری چیزی را که خودش پیدا کند و نایاب باشد را بیشتر دوست دارد و اعتماد بیشتری به آن دارد برای بالا آمدن در نتایج گوگل به صفحه سئو سایت مراجعه کنید.

شبکه های اجتماعی شرکت های بیمه

برای حفظ مشتریان پیشین و یا ترغیب مشتریان پیشین به معرفی خدمات بیمه ای به مشتریان جدید بهترین روش است.
برای مثال بازاریابی هرمی و یا دادن امتیاز به اشتراک گذاری پست های شما از مزیت های شبکه های اجتماعی است.

از کجا شروع کنیم؟ یک لیست تحیه کنید از نیاز های اولویت دار شما از وبسایت در خواستی مثلا اولویت شما روی بالا آمدن کلمات کلیدی است و یا می خواهید پیشنهاد جدیدی در صنعت بیمه ایران بدهید مثل بیمه عمر و اشتغال زایی بانوان. سپس با تیم سایت ۹۷ تماس بگیرید و در خواست ساخت سایت رایگان – طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت حرفه ای بدهید و مرحله به مرحله به سمت ایده آل سایت فروش بیمه پیش می رویم.

 

 

 

 

تأثیر زیادی در موفقیت شرکت بیمه خود داشته باشید. وب سایت های بیمه توسط بسیاری از شرکت ها با ویژگی های مختلفی طراحی شده اند ، اما رایان تجربه زیادی در طراحی وب سایت دارد که می تواند شما را شگفت زده کند.
علاوه بر این ، ساخت سایت بیمه رایان به حرفه ای ترین روش ممکن انجام می شود و شما از تمام مزایایی که یک سایت بیمه می تواند داشته باشد بهره مند می شوید.
در ادامه همه مواردی را که باید در مورد ساختن یک سایت بیمه بدانید بررسی خواهیم کرد و در نهایت شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که آیا در آینده به بیمه احتیاج دارید یا خیر؟ دنیای دیجیتال پاسخگو خواهد بود. علاوه بر این ، شما با برخی از ویژگی های ارائه شده توسط ما برای طراحی سایت بیمه خود آشنا خواهید شد.

طراحی وب سایت شرکت بیمه ریان
بسته به خواسته شما ، طراحی سایت بیمه می تواند به صورت یک متخصص فروش آنلاین بیمه یا وب سایت شرکتی و معرفی خدمات بیمه باشد. ابتدا باید مقاله طراحی سایت شرکت ها را بخوانید. اگر خدمات بیمه شما توسط یک شرکت ارائه می شود ، طراحی سایت بیمه باید دارای مشخصات وب سایت شرکتی باشد. اگر انتخاب شما یک وب سایت بیمه است ، باید مشخصات ویژه این وب سایت ها در راه اندازی سایت بیمه شما لحاظ شود. اهداف شما را شناسایی می کنیم و بهترین گزینه را برای شما فراهم می کنیم. ساخت سایت بیمه شما با تکیه بر کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز بیمه شما و تجربه تیمی در زمینه طراحی سایت رایان به بهترین نحو انجام خواهد شد.
ویژگی های طراحی سایت بیمه:

قابلیت چند زبانه بودن
ویژگی های بیمه نامه آنلاین در طراحی سایت بیمه
امکان درخواست بیمه نامه
صفحه درباره ما
تماس با ما
وبلاگ ها و مقالات مربوط به طراحی سایت بیمه
معرفی خدمات بیمه ای
فرم تماس با ما
امکان ارسال اسناد به صورت آنلاین
دسترسی به موقعیت مکانی
امکان ایجاد مشتری CRM
بیمه نامه انقضا فرم تاریخ فرم
های درخواست بیمه نامه
و….
چرا شما نیاز به طراحی سایت بیمه دارید؟
ساخت سایت بیمه یکی از طرح هایی است که مخاطب قابل توجهی دارد. در نتیجه با طراحی سایت بیمه خود به یک بازار هدف گسترده دسترسی خواهید داشت. این یکی از مهمترین دلایلی است که می گوید اکنون برای طراحی سایت بیمه خیلی دیر شده است و رقبا در وضعیت خوبی قرار دارند. البته نگران نباشید اگر تصمیم به ایجاد یک وب سایت بیمه بگیرید و سریع تصمیم خود را بگیرید ، هنوز می توانید رقابت کنید. علاوه بر این ، طراحی سایت بیمه حرفه ای توانایی شما در رقابت با افراد دیگر را افزایش می دهد.
دلیل دیگر نیاز به طراحی سایت بیمه استفاده مشتریان از اینترنت شماست. مشتریان شما به طور گسترده از اینترنت استفاده می کنند و ترجیح می دهند به جای مراجعه به دفتر کار خود از خدمات بیمه آنلاین استفاده کنید. بنابراین با ایجاد یک سایت بیمه می توانید رضایت مشتریان خود را مشاهده کنید.
علاوه بر موارد فوق ، طراحی سایت بیمه به نوعی اعتبار برای شرکت بیمه خواهد بود. مردم به شرکتهایی که دارای سایت معتبری هستند اعتماد می کنند. همانطور که کارت ویزیت یا لوگوی حرفه ای می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس مشتری شود ، ساختن یک سایت بیمه نیز همین کار را خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال افزایش اعتبار شرکت بیمه خود هستید ، ایجاد وب سایت بیمه را در اولویت قرار دهید.
صرفه جویی در وقت دلیل دیگری است که چرا شما نیاز به طراحی سایت بیمه دارید. شما می توانید با راه اندازی سایت بیمه ، چندین کار را همزمان و بدون مشتری انجام دهید. در واقع سرعت شما با طراحی سایت بیمه افزایش می یابد.
از موارد بسیاری می توان به دلایل نیاز به طراحی سایت بیمه اشاره کرد. موارد زیر فقط چند دلیل برای طراحی سایت بیمه می باشد. سرانجام می توان گفت که نیازی به بیان دلیل طراحی سایت بیمه نیست ، راه اندازی سایت بیمه امروز یک ضرورت است بنابراین در تصمیم گیری برای طراحی سایت بیمه وقت خود را تلف نکنید. هرچه زودتر تصمیم به ایجاد یک وب سایت بگیرید ، رقبای شما قدرت بیشتری در دنیای مجازی کسب می کنند.

طراحی سایت بیمه در کلیه زمینه ها طراحی سایت بیمه در کلیه زمینه ها
بیمه دارای پیشینه های مختلفی است. برخی از شرکتهای بیمه در یک منطقه و برخی دیگر در چندین زمینه فعالیت می کنند. ایجاد یک سایت بیمه با توجه به حوزه فعالیت شرکت باعث افزایش رضایت شما مشتریان و در نتیجه شانس موفقیت شما می شود. در زیر لیستی از برخی از شرکتهای بیمه که در حال کار روی یک موضوع هستند ، آورده شده است.

طراحی وب سایت بیمه مسافرتی طراحی وب سایت بیمه بیمه
تکمیلی طراحی
وب سایت بیمه آتش سوزی طراحی وب سایت بیمه
حادثه طراحی
وب سایت بیمه اتومبیل طراحی
وب سایت بیمه مسئولیت
طراحی وب سایت بیمه مسئولیت طراحی وب سایت طراحی وب سایت بیمه
مهندسی بیمه ویژه طراحی وب سایت طراحی
وب سایت بیمه حمل و نقل
و….
ضرورت طراحی سایت بیمه به صورت موضوعی از این واقعیت ناشی می شود که مخاطب هدف هر بیمه افراد مختلفی است و جستجوی آنها در اینترنت نیز متفاوت است. به عنوان مثال ، کسی که به دنبال بیمه باربری است ، کلمات مرتبط با محموله را جستجو می کند و در نهایت انتظار دارد یک سایت مرتبط را مشاهده کند. دیدن سایتی که به محموله ربطی ندارد فقط باعث می شود شخص سایت شما را ترک کند و به شما امتیاز منفی بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *