طراحی سایت وبلاگ

ایجاد وب سایتی که خدمات ساخت وبلاگ و سرویس وبلاگ دهی داشته باشد با قیمت های استثنایی در سایت تهران انجام می شود. شرکت هایی که قصد ایجاد سرویس وبلاگ گروهی به صورت خصوصی یا عمومی دارند می توانند با ساخت وب سایتی که خدمات ایجاد وبلاگ به صورت رایگان و پولی بدهد.

طراحی سایت وبلاگ

تفاوت وبلاگ با وب سایت

ساخت وبلاگ تفاوت بسیاری با وب سایت دارد. درواقع وب سایت هایی که خدمات وبلاگ می دهند مثل بلاگفا و blog.ir یا blogsky.com همگی وب سایت هایی هستند که فضای وب سایت آن ها به صورتی است که اجازه می دهد افراد از قسمتی از سایت با آدرسی مانند mysite.blogfa.com استفاده کند و مقاله ها و مطالب مورد علاقه اش را در آن بنویسد تا رنک وب سایت و بازدید های سایت blogfa.com افزایش پیدا کند.

در وبلاگ ، نویسنده برای صاحب سایت کار می کند مثلا برای بلاگفا و صاحب سایت هم فضای رایگان در اختیار نویسنده قرار می دهد تا هر مطلبی به صورت آزاد بنویسد.

در وب سایت شخصی شما صاحب سایت هستید و همه چیز در آن ممکن می شود اما در فضای وبلاگ محدود به فضا و قابلیت های آزاد شده توسط مدیر سایت می شود.

در صورتی که قصد طراحی سایت رایگان دارید باید سراغ تبدیل وبلاگ به وبسایت بروید که یعنی باید اول وبلاگ بسازید و سپس آدرس ان را از مثلا mysite.blogfa.com به چیزی مثل mysite.ir تغییر دهید.

مزیت ایجاد سایت وبلاگ دهی

سرویس های وبلاگ با این که قدیمی ترین بخش شبکه های اینترنت محسوب می شوند هنوز قدرت باورنکردنی دارند که حتی از فروم ها و تالار های گفت و گو نیز قدرتمند تر هستند.

نویسندگان رایگان

بیشتر وب سایت های موفق با رنک بالای گوگل پول زیادی برای استخدام محتوا نویس می دهند تا مطالب مختلفی در سایت قرار دهند و رنک سایت را در نتایج جست و جوی گوگل به قسمت صفحه اول ببرند اما وب سایت هایی که سیستم وبلاگ دهی دارند به صورت رایگان از نویسندگان استفاده می کنند.

تبلیغات

تبلیغات یکی از منابع کسب درآمد شیرین از طراحی سایت وبلاگ دهی است. تبلیغات می تواند بر اساس محتوای هر وبلاگ هدف دار باشد و مخاطبان بیشتری داشته باشد

تبلیغ

تفاوت این تبلیغ در آن است که شما تبلیغ محصولات مرتبط به سایت خود را میکنید مثلا اگر در حوزه طراحی سایت با وردپرس تخصص دارید می توانید یک فروم یا وب سایت وبلاگ دهی مرتبط با وردپرس بسازید تا مقالات بیشتر و کامل تری از وردپرس داشته باشید و در نتیجه طراحی سایت با وردپرس شما در گوگل موفق تر خواهید بود.

ایجاد وبلاگ ساز

شرکت سایت تهران با ساخت وب سایت هایی که قابلیت وبلاگ سازی با قالب های گوناگون بر پایه وردپرس ، بهترین سیستم وبلاگ دهی را برای شما عزیزان می سازد.

قیمت طراحی سایت وبلاگ

هزینه طراحی چنین سایتی از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود البته برای اطلاعات کلی و بهتر می توانید از قسمت تعرفه طراحی سایت اطلاعات بیشتر کسب نمایید. در صورتی که وبسایت تعداد محدود تری وبلاگ مثلا ۵۰۰ عدد نیاز داشته باشد و قالب های کم تر پس حجم کم تری برای cpanel احتیاج دارد و قیمت کم تری پرداخت خواهد کرد. در غیر این صورت بسته به تعداد مخاطبان این قیمت افزایش می یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *