ساخت وبلاگ در بلاگفا

با آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا ( blogfa.com ) می توانیم نوشته ها یی ابدی در هاست رایگان بلاگفا داشته باشیم.
برای افرادی که نمی خواهند برای ساخت سایت هزینه ای کنند و قیمت های طراحی سایت دل هایشان را سست می کنند با ساخت وبلاگ رایگان + تبدیل وبلاگ به وبسایت می توانند اقدام به ساخت سایت کاملا رایگان و همیشگی اقدام کنند.

در آموزش تصویری زیر در ابتدا مراحل ساخت وبلاگ را توضیح می دهیم :

ورود به سایت www.blogfa.com

بر روی ثبت نام و ایجاد وبلاگ جدید کلیک می کنیم .

صفحه اصلی بلاگفا

 

تکمیل فرم ثبت نام در بلاگ

تمامی اطلاعات از جمله نام کاربری که در واقع آدرس ولاگ خواهد بود را به دقت انتخاب می کنیم و کلمه عبور و ایمیل را به همراه تکرار مجددشان وارد می کنیم و در انتها در پایین صفحه کد امنیتی که چند شماره است را وارد می کنیم و روی کلمه قبول قوانین سایت و ساخت وبلاگ کلیک کنید.

فرم ثبت نام بلاگفا

 

ارجاع به ایمیل وارد شده

اگر فرم را به دقت و درست پر کرده باشید به صفحه زیر ورود می کنید که می گوید : یک ایمیل به آدرس وارد شده فرستاده شده و حاوی لینک تایید وبلاگ است. پس به حساب ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیل ارسال شده از بلاگ فا را باز کنید و روی لینک آن کلیک کنید. ( در صورتی که ایمیل در inbox حساب ایمیل نیست به بخش spam نیز مراجعه کنید و چک کنید )

برای تایید ایمیل در blogfa

تایید ایمیل متصل به بلاگفا

ایمیلی همانند زیر به حساب ایمل یا جیمیل شما می رسد با کلیک بر روی لینک می توانید مراحل ثبت را تکمیل کنید.

متن ایمیل تایید حساب ساخت وبلاگ

تکمیل مرحله تایید ایمیل

اگر بعد از کلیک بر روی لینک فعال سازی به صفحه زیر وارد شدید یعنی با موفقیت ایمیل شما تایید شده است.

تایید موفق آمیز ایمیل متصل به وبلاگ

ورود به وبلاگ

دوباره به آدرس www.blogfa.com بروید و طبق تصویر زیر مشخصاتی که هنگام ثبت نام وارد کردید را در قسمت مشخص شده تایپ کنید و بر روی ورود به بخش مدیریت وبلاگ کلیک کنید .

ورود به حساب کاربری بلاگفا

ورود به میز کار وبلاگ

در صورتی که نام کاربری و پسورد را درست تایپ کنید به صفحه زیر وارد می شوید که میز کاربری شماست و می توانید نوشته ها ی جدید قدیمی و تمامی موارد وبلاگ را منترل کنید که مهم ترین آن ها در وسط گذاشته شده است. برای آموزش بر روی نوشته جدید کلیک می کنیم تا یک نوشته تازه در وبلاگ بسازیم

میز کار حساب blogfa.com

ساخت نوشته جدید

قسمت عنوان را با دقت وارد می کنیم و نوشته و عکس های مربوطه را وارد می کنیم و ثبت نوشته و بازسازی وبلاگ را کلیک میکنیم.

ساخت نوشته تازه در وبلاگ

ظاهر وبلاگ بعد از ثبت نوشته

بعد از ثبت نوشته جدید وبلاگ ( نام شرکت من ! ) به صورت زیر درآمد  که از آدرس mytehransite.blogfa.com قابل دسترس شده. توجه داشته باشید که قسمت اول آدرس (mytehransite) همان نام کاربری دلخواه شماست. اما همان طور که شاید همه شما بخواهید تا آدرس وبلاگ آسان تر باشد مثلا به شکل : www.90z.ir تا این که 90z.blogfa.com باشد. برای این کار باید به بخش آموزش تبدیل وبلاگ به وبسایت مراجعه کنید.

 

نوشته جدید ثبت شده در صفحه اصلی

تبدیل وبلاگ به وبسایت

برای این کار باید کمی خرج کنید. مثلا اگر می خواهید دامنه ir بخرید مثل www.90z.ir باید سالانه ۱۶۰۰۰ تومان پرداخت کنید ولی اگر دامنه .com می خواهید باید با دلار تاریخ 27/01/98 چیزی حدود ۱۶۰,۰۰۰ تومان خرج کنید که تقریبا اصلا به صرفه نیست و به هیچ عنوان برای وبلاگ توصیه نمی شود. برای آموزش کامل تبدیل وبلاگ به وبسایت به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://site-tehran.ir/تبدیل-وبلاگ-به-وبسایت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *