طراحی سایت اسلامشهر

ساخت سایت و طراحی سایت اسلامشهر با قیمت ارزان  ، برای دیدن پلان ها به قسمت تعرفه مراجعه کنید. هدف ساخت و طراحی سایت و سئو در اسلامشهر شرکت ها و فروشگاه ها است.

چرا در اسلامشهر نیاز به طراحی سایت دارید ؟

  1. دارای شرکت هستید یا تولیدی دارید و نیاز به ثبت اطلاعات تماس و نمونه کارها در وب سایت کارگاه در اسلامشهر دارید و طراحی سایت شرکتی معرف خدمت و محصولات تولیدی مشتریان اسلامشهری است.
  2. فروشگاه و مغازه یا کارگاه در شهرک های صنعتی دارید و نیاز به فروشگاه اینترنتی و صفحه شرکت در اینترنت دارید تا با مشتریان بیرون از اسلامشهر در ارتباط باشید.
  3. سایر نیاز ها مانند استفاده از خدمات اینترنتی وب سایت در اسلامشهر  که نیاز به دیجیتال مارکتینگ قوی دارد.

طراحی سایت در اسلامشهر

سخن کوتاه :

بهترین شرکت طراحی سایت در اسلامشهر با قیمت کاملا اقتصادی برای تمامی افراد شهرک های صنعتی اسلامشهر مانند چهاردانگه از یراقالات ، برشکاری ، ساخت وب سایت فروش فلزات ، محصولات صنعتی اسلامشهر مانند تراشکاری براقالات و آهنالات همگی در قالب ساخت وب سایت شرکتی و فروشگاهی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر از بازاریابی و فروش و مدت زمان تحویل با ما تماس بگیرید.

ساخت و طراحی وب سایت در اسلامشهر کاملا ریسپانسیو و به عبارت ساده مناسب موبایل بوده و سرعت بالایی در نمایش به کاربرات دارد. استفاده از تصاویر و فیلم های آموزشی جهت معرفی نحوه استفاده از سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تعرفه طراحی و ساخت سایت در اسلامشهر

قیمت طراحی سایت در اسلامشهر بستگی به نیاز کاربران دارد. در حال حاضر قیمت طراحی سایت از 400 هزار تومان برای سایت شرکتی ساده ir با رابط کاربری ساده و آسان به همراه آموزش 20 دقیقه ای رایگان شروع می شود .

تعرفه طراحی وب سایت در اسلامشهر

 

اگر نیاز به فروشگاه به همراه وبلاگ و معرفی خدمات دارید با دلار امروز چیزی از حدود 900 هزار تومان شروع می شود. در صورتی که به قیمت دقیق تر نیاز دارید با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

مواظب کلاهبرداران باشید :

شاید دیده باشید که عده ای با دادن وعده سایت های رایگان یا خیلی ارزان شما را به سمت استفاده از سایت (حتی تا 1 سال) می برند اما زمان تمدید سایت از شما پول بسیار بیشتری می گیرند. ما برای مشتریان عزیز اسلامشهری تمام پسورد ها و مشخصات هاست و دامنه را آزاد می کنیم تا در سال بعد برای تمدید نیازی به شرکت نداشته باشند.

بهینه سازی و سئو سایت در اسلامشهر

شرکت ها و کارگاه های تولیدی شهرک های صنعتی چهاردانگه ، ایرین و چیچکلو و حتی مهران آباد و شهرک امید حتما نیاز به ساخت و طراحی سایت جهت معرفی خدمات و کالاهای صنعتی دارند و برای این کار نیاز به رتبه بالا در نتایج جست و جوی گوگل دارند.

طراحی سایت seo در اسلامشهر
بهینه شدن نتایج جست و جو بسیار مرتبط با تعداد نتایج گوگل در آن واژه است. مثلا در تصویر زیر کلیدواژه (سایت ساز تهران ) تعداد 107 میلیون نتیجه دارد پس هر روز ممکن است رقبای زیادی با شما رقابت کنند و هر هفته جایگاه متفاوتی در صفحات جست و جوی گوگل داشته باشید.

سئو سایت ساز تهران در نتایج گوگل

سئو سایت اسلامشهر چیست ؟

  1. خدمات بهینه سازی سایت موارد زیر است و براساس میزان و روز کاری متفاوت است.
  2. معرفی وب سایت و صفحات آن به موتور های جست و جوی گوگل ( معرفی کارگاه های واقع در اسلامشهر و شهرک ها به گوگل وبمستر )
  3. ایجاد سامانه تعداد بازدید ها و بررسی دلایل کم بازده بودن و برطرف کردن رابط کاربری و زنگ خور شدن سایت.
  4. ایجاد سامانه های تبلیغاتی در سایت های ایرانی و خارجی اسلامشهر
  5. خرید گوگل ادورز (google adwords) در اسلامشهر
  6. طراحی سایت های موازی در اسلامشهر و گرفتن بک لینک و لینک سازی
  7. ایجاد وبلاگ ها و فروم ها و تبلیغ محتوا در سایت های آگهی گروهی اسلام شهر.
  8. گسترش محتوای تصویری و ویدیویی در اینترنت
  9. ایجاد کانال های تلگرامی و اینستاگرام در اسلامشهر و حومه و ایران
  10. ایجاد کمپین های تبلیغاتی در اینترنت و خارج از فضای مجازی
  11. برند سازی و ایجاد و ثبت رسمی شرکت در تمام ایران

طراحی سایت در چهاردانگه : به شما عزیزان استفاده از پلان طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کند. اگر بر روی پلان آموزش وردپرس بزنید تمام امکانات سایت به همراه آموزش های عمومی و تخصصی را مشاهده می کنید.

برای آشنایی با محیط وردپرس یک ویدیو کوتاه استفاده از محیط وردپرس را قرار داده ایم :

[fvplayer id=”63″]

ایجاد نام و برند برای صنایع فلزی ، طراحی سایت یراقالات ، طراحی سایت صنایع چوبی و طراحی  وب سایت مبل در اسلامشهر بسیار مهم است.

در تبلیغات اینترنتی و معرفی نام تولیدی و کارگاه ها و شرکت ها، بهترین راه استفاده از ساخت و طراحی وب سایت در اسلامشهر است.

قیمت سئو سایت اسلامشهر

قیمت بهینه سازی سایت کاملا متفاوت است اما برای این که رنج قیمتی مشخص به شما بدهیم : از 200 هزار تومان برای کلمات کلیدی که وجود خارجی بسیار کمی دارد شروع  می شود تا به بالا که تا ماهی 1,500,000 قابلیت افزایش دارد. برای اطلاع از قیمت کلمات شما و نحوه پرداخت مرحله به مرحله و آشنا شدن بیشتر با مجموعه بازاریابی و طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی طراحی سایت اسلامشهر

در واقع پشتیبانی های وب سایت به صورت پیامی انجام می شود. در صورتی که شما خود تان بر اساس آموزش های رایگان کار با وب سایت را فراگرفتید که نیازی به پشتیبانی محتوا و معمولی ندارید و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست اما در صورتی که از لحاظ فنی از طرف هاست و دامنه مشکلی پیش آید که به دلیل طراحی و ساخت سایت باشد به صورت رایگان برطرف می شود. اما در شرایطی که کاربر و مشتری به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی و دستکاری در سایت ، بابت خسارت صدمه به سایت تعرفه جداگانه گرفته می شود.

پشتیبانی فنی وب سایت اسلامشهر

 

از محاسن و فواید طراحی سایت شرکتی در اسلامشهر می توان به گرافیک بالا ، سرعت بارگزاری مناسب ، بازاریابی مناسب ، عدم محدودیت ، ریسپانسیو بودن و قابل تبدیل شدن به فروشگاه را شامل می شود.

تفاوت طراحی سایت دینامیک با استاتیک

در ساخت وب سایت اسلامشهر سعی شده است که قابل استفاده برای تمام افراد کم سواد نیز مهیا شود. تمام رابط کاربری و پنل ادمین به زبان فارسی است و تمامی فعالیت های کاربران در آن تعریف می شود.

در سایت استاتیک شما نیاز به طراح سایت دارید ولی سایت دینامیک اسلامشهر به زبان فارسی است و قابل استفاده تمامی سن هاست ( تعریف نویسنده ، ویرایشگر ، ادمین ، سوپر ادمین ) همگی در سایت هایی که بر اساس CMS نوشته شده اند را شامل می شود

طراحی اپلیکشن موبایل در اسلامشهر

اگر نیاز به ساخت اپلیکیشن موبایل برای کار خود دارید و از سازندگان اپلیکیشن تازه کار خسته شده اید و دنبال بازاریابی به همراه ساخت و تولید برنامه های موبایل در اسلامشهر هستید ما به شما پیشنهاد عجیب طراحی اپلیکیشن اسلامشهر را توصیه می کنیم. در این پیشنهاد بر اساس میزان استفاده و تعداد مخاطب مراحل پرداخت پول انجام می شود.

ساخت و طراحی اپلیکیشن اسلامشهر و شهرک صنعتی چهاردنگه و رباط کریم

ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم های متفاوت از اندروید تا IOS همگی در سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل قرار می گیرد.

تیم بازاریابی دیجیتال اسلامشهر برای سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل منتظر مشاوره رایگان در تلگرام ، اینستاگرام و تماس با ما است. خدمات تلگرام و اینستاگرام شرکت 24 ساعته منتظر پاسخگویی به کاربران عزیز است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *