طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری و افزایش رتبه و بازید سایت با بهینه سازی و سئو وب سایت خبری برای دیده شده و کسب درآمد حاصل از تبلیغ و انتشار ریپورتاژ مناسب است. با افزایش استفاده از گوشی های همراه و دنبال کردن پر بحث ترین اخبار روز فوری تا خبری های ورزشی و اقتصادی همگی در قالب یک سایت خبرگزاری قابلیت ساخت دارد.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری

امکانات وب سایت خبری

سرعت سایت

از میان ویژگی های زیاد سایت های ارسال اخبار روز و لحظه به لحظه ، سرعت سایت است که باید قابل قبول باشد و با ابزار های تست سرعت گوگل و … تست شود و امتیاز لازم را بیاورد.
در صورتی که صفحه سایت خبری و حساس و فوری زود باز نشود بازدید کننده را خسته کرده و به وب سایت خبری دیگری می برد.

امنیت سایت خبری

امنیت سایت مسئله دیگر سایت های خبری است. ایجاد وبگاه خبری در کنار امتیازات فراوان ، حمله کنندگانی نیز برای بهره بردن از سایت دارد. به چند نمونه اشاره می کنیم :

  • اسپمر هایی که قصد گذاشتن لینک تبلیغاتی و اختلال در باز شدن صفحات popup دارند.
  • شایعه سازان و گروه ها و مجله ها و روزنامه ها و نشریات به اصطلاح زرد و حاشیه ساز.
  • رقیبان و صاحبان وب سایت خبرگزاری مشابه

زیبایی سایت و چیدمان اصولی خبر ها

زیبایی و مرتب بودن سایت خبرگزاری بسیار مهم است و باید در نحوه چیدمان المان های خبری مانند خبر های سیاسی ، اقتصادی و ورزشی رعایت شود و قسمت های استان ها و شهر ها از هم جدا شود.

اصول طراحی سایت خبری

وب سایت هایی که اخبار لحظه به لحظه و خبر های روز را مخابره می کنند باید اصول کد نویسی صحیح داشته باشند تا از مزیت هایی نسبت به رقبا بهره مند شوند.

سئو سایت خبری

سئو سایت یعنی همگام سازی و بهینه سازی سایت برای موتور جست و جوی گوگل.
با ساخت حساب گوگل و نظارت بر کلید واژه ها و کلمات سرچ شده در اینترنت می توان رتبه سایت را به صفحات اول گوگل برد.

استفاده از Structured Data

استفاده از کد های اسکیما و امپ برای ساختارمند کردن پورتال خبرگزاری ، با این کار نظرات ، رتبه خبر و مشخصات دیگر به صورت ساختارمند به موتور جست و جوی گوگل معرفی می شود و خبر های سایت به صورت event ( رویداد ) به کاربران در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود که موجب پربازدید شدن خبر های به روز می شود.

طراحی سایت اتوماتیک

وب سایت های جمع آوری ، تحلیل و انشار خبر به صورت اتوماتیک را می گویند که بدون دخالت انسان خبر را جمع می کند و برای به صورت پیشنمایش در سایت قرار می دهد تا در صورت نیاز ویرایش شود و توسط ادمین سایت تایید شود

قابلیت بک آپ گیری منظم سایت

وب سایت های خبری به دلیل حجم بالای خبر و محتوا نیاز به بک آپ گیری روزانه و حتی ساعتی دارد. پشتیبان گیری از محتوای سایت باید بدون دردسر و به صورت اتومات انجام بگیرد.

چگونه سایت خبری بسازیم

ساخت پورتال خبری به سه مرحله کلی تقسیم می شود که در صورتی وقت آن را ندارید می توانید با سایت تهران تماس بگیرید تا تمام مراحل طراحی سایت را به صورت ارزان انجام دهد. سه مرحله عبارت است از :

با انجام این مرحله و ایجاد پایگاه خبری با استفاده از سایت ساز ها می توانید پایگاه خبری بسازیم. البته بهینه سایزی و سئو سایت بر عهده متخصصان وب و طراحان سایت است.

هزینه طراحی سایت خبری

وب سایت های ارسال خبر به دلیل مشخصات سفارشی و متنوع رنج قیمتی ثابتی ندارند اما ارزان ترین قیمت طراحی سایت خبری از ۲۰۰ هزار تومان به صورت پایه محاسبه می شود. برای دیدن تعرفه ها به  قیمت های طراحی سایت ارزان تهران بروید.

طراحی سایت خبری رایگان

برای این که وب سایت رایگان داشته باشید باید به حداقل نیاز آن یعنی طراحی سایت ساده مسلط باشید وگرنه پیشرفت زیادی با ساخت سایت رایگان نخواهید داشت و وقت خود را برای ایجاد سایت صرفا زیبا هدر داده اید. در صورتی که می خواهید به صورت رایگان وب سایت بسازید و از یادگیری نمی ترسید می توانید از دوره آموزشی رایگان طراحی سایت استفاده کنید که در ۵۲ قسمت تهیه شده است و در اختیار دوستداران فراگیری ساخت سایت بدون کدنویسی ساخته شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *