طراحی سایت کتابخانه

کتابخانه ها با ایجاد سامانه های آنلاین و سامانه تحویل در منازل و درب کتابخانه ، شروع به امانت کتب مرجع و آموزشی متنوعی می کنند. طراحی سایت کتابخانه تفاوت اندکی با سامانه دارد. با ایجاد وب سایت در کتابخانه ها نه تنها مراجعین به لیست کتاب های موجود در کتابخانه دسترسی خواهند داشت بلکه با چند کلیک ساده کتاب را در درب منزل تحویل می گیرند و بعد از مدت معین کتب امانت گرفته شده را به کتابخانه مرجوع می کنند.

طراحی سایت کتابخانه و اجاره کتاب

تفاوت سایت فروش و امانت کتاب

ایجاد سامانه فروش کتاب و ساخت فروشگاه کتاب تنها به مراحل پرداخت و تحویل کالا ، مانند سایر فروشگاه های اینترنتی عمل کی کند و کتاب های نو و دست دوم را به قروش می رساند.
در طراحی سایت امانت کتاب و مجلات کمی تفاوت در ساختار وجود دارد. افراد باید در سایت حق اشتراک کتابخانه را خریداری کنند و به عنوان ضمانت حق وجهی به صورت امانت پولی یا مدارک اعتباری بفرستند. بعد از تایید حق اشتراک می توانند از میان هزاران هزار مجله ، روزنامه و کتب مرجع تاریخی و آموزشی امانت ببرند و در منزل و محیط کار به مطالعه بپردازند.

میزان مشخصی بابت هر روز استفاده از کتاب از اعتبار کاربر کسر می گردد یا به صورت نقدی واریز می نماید. سایت های امانت کتاب نیازمند به روزرسانی مداوم هستند و امنیت این کتابخانه های آنلاین کاملا رعایت شده باشد

ویژگی وب سایت کتابخانه

کتابخانه ها با گذاشتن خلاصه و یا صفحات مقدمه و اولیه ثانویه و یا وسط های هر کتاب در اینترنت موجب نمایش کتاب در موتور های جست و جوی گوگل می شود. تبلیغ رایگان در گوگل با نمایش خلاصه گزارش کتاب بهتر از هر تبلیغی است. در واقع کتابخانه گوگل نیز به همین صورت نمایشی از خلاصه صفحات کتاب می دهد و برای خواندن ادامه آن نیاز به خرید آن دارید.

ایجاد پایگاه داده کتابخانه ها و کتاب ها

تمام کتابخانه ها و لیست کتب و مجلات را در سایت جامعی ثبت و در اختیار تمام کاربران و کتابخوان های ایران قرار دهید تا هرکسی که به کتابخانه های تهران دسترسی ندارد بتواند محل کتاب مربوطه را پیدا کند و آن را با روش های مرسوم تهیه کند.

قیمت طراحی سایت کتابخانه

هزینه ساخت سایت امانت کتاب و گرفتن امانت از کتابخانه از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود و با توجه به امکانات کتابخانه در اینترنت کمی تفاوت خواهد داشت. قیمت ارزان سایت تهران به دلیل آماده بودن سایت فروش کتاب های مجازی ، صوتی و حقیقی است. برای طراحی سایت دانلود و فروش فایل یا ایجاد سایت کتابخانه با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *