طراحی سایت دانشگاه

وب سایت های دانشگاه از چند قسمت تشکیل شده و برای طراحی سایت رسمی و پورتال خبری دانشگاه همراه دیتابیس اطلاعات دانشجویان و اساتید و پرتال ارتباطی دانشجو و استاد همگی در قالب آماده و ارزان سایت تهران قابل فروش است.

مشخصات وب سایت دانشگاهی

طراحی سایت دانشگاهی

امنیت سایت

لازم است که از دیتابیس و کد های سایت به صورت روزمره پشتیبان گیری انجام شود و افزونه های امنیتی سایت در هر هفته به صورت اتوماتیک به روز رسانی شوند تا از هرگونه حمله احتمالی به وب سایت جلوگیری به عمل آورد.

سرعت سایت

استفاده از وب سایت هایی که سرعت پایین دارند مخصوصا در محیط های دانشگاهی که حجم تبادل ناگهانی سایت در زمان انتخاب رشته بالاست اهمین بسیاری پیدا می کند. لازم است وب سایت از تمامی ویژگی های لازم جهت افزایش سرعت سایت استفاده کرده باشد تا سایت سبک و کم حجمی را داشته باشد.

هزینه نگهداری پایین

وب سایت های دانشگاهی به دلیل داشتن اطلاعات مهم نیازمند ذخیره سازی و عدم پاک سازی اطلاعات قدیمی است و بعد از 10 سال استفاده حجم عظیمی از اطلاعات را در سرور ذخیره کرده ، با استفاده از وب سایت های فشرده کننده اطلاعات می توان از تجمع داده های بزرگ با فرمت متنی جلوگیری کرد و هزینه بیشتر برای خرید سرور با فضای دخیره سازی یا پهنای باند بالاتر نداد.

انتشار اخبار دانشگاه

داشتن پورتال خبری برای ارسال اخبار به روز دانشگاه در سایت و اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت کاربر. ایجاد دسته بندی و گذاشتن تاریخ انتشار هر خبر. ایجاد گالری تصاویر و ویدیو های دانشگاه در وب سایت.

طراحی FTP دانشگاه

ایجاد FTP در بستر سرور سایت جهت آپلود و دانلود از سرور وب سایت. با ایجاد و آزاد سازی FTP به راحتی دانشجویان و استادان دانشگاه با پر سرعت ترین راه ممکن به نرم افزار ها و اپلیکیشن های مرتبط و به اشتراک گذاری شده توسط دانشگاه دسترسی خواهند داشت.

طراحی سامانه کتابخانه دانشگاه

ایجاد سفارش آنلاین کتاب های دانشگاه و ایجاد پنل خرید اشتراک یا رایگان و یا ورود با کد دانشجویی و پرسنلی برای جست و جو در لیست کتاب های دانشگاه و امانت گرفتن کتب آموزشی. برای ایجاد سایت آموزش آنلاین می توانید به مقاله طراحی سایت آموزش آنلاین بروید. در کنار سامانه امانت کتاب بسیاری از کتابخانه ها فروش محصولات آموزشی و کتاب درسی را دارند برای ساخت فروشگاه فروش کتاب می توانید با ما تماس بگیرید.

ایجاد سامانه سفارش غذای سلف

دانشگاه ها نیاز به سامانه سفارش غذا و یا ثبت خوابگاه به صورت آنلاین با دقت بالا دارند. در سایت دانشگاه باید میزان غذای رزرو شده روز بعد به صورت مشخص و معین تخمین زده شود تا آشپزخانه خوابگاه و دانشگاه بتواند غذای روز بعد را آماده کند.

هزینه طراحی سایت دانشگاهی

قیمت طراحی سایت دانشگاه ها از 200 هزار تومان شروع می شود برا اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *