طراحی سایت فروش کتاب

ساخت فروشگاه کتاب و فروش کتب آموزشی و ادبی ، با طراحی سایت فروش اینترنتی کتاب میزان سطح دسترسی خریداران به کتاب های ناشران آسان تر شده و با ساخت پورتال کتاب و کتاب خوانی همه ی افراد جامعه می توانند در هر زمان و مکانی به خرید و فروش کتاب های کاغذی و الکترونیکی بپردازند.

فروشگاه اینترنتی کتاب

مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی کتاب با داشتن چند مزیت نسبت به فروش کتاب در مغازه بهتر هستند.

اطلاعات جامع و کامل تمامی آثار مشابه به صورت خرید آنلاین موجود است و تعداد و تنوع بیشتری در کتاب ها وجود دارد.
آثار به روز تر هستند و با یک فیلتر ساده بر اساس موضوع – نویسنده – سال چاپ – ناشر و سایر مشخصات قابلیت تفکیک دارد. اما در کتاب فروشی ها این قابلیت سخت تر و شاید اصلا نباشد و زمان زیادی صرف گشتن کتاب می شود.
در فروشگاه اینترنتی نیازی به انبار های کوچک و تنگ نیست کتاب ها از ناشران جمع آوری می شوند و به خریداران تحویل می گردد.
هر کتاب می تواند مشمول نظرات سایر خریداران باشد و انتقادات نسبت به نویسنده و یا برعکس تشویق به نوشتن بیشتر نویسنده انجام دهد.
افزایش درگیری و کم بود وقت در دوره جدید باعث استفاده بیشتر از فضای اینترنتی کشور شده و مردم کم تر وقت صرف کردن در کتاب فروشی دارند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

فروش کتاب همانند سایر محصولات نیازمند طراحی سایت فروشگاهی است. قیمت های فروشگاه ساز تهران از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود. فروشگاه ساز آنلاین تهران با استفاده از موتور وردپرس اقدام به صرفه ترین فروشگاه و با بیشترین قابلیت ها می پردازد. برای دیدن سایر قیمت ها و تعرفه ها به صفحه قیمت طراحی سایت ارزان بروید.

 فروش کتاب دست دوم

کتابخانه آنلاین

طراحی سایت برای فروش کتاب های دست دوم و یا ایجاد کتابخانه آنلاین می تواند گزینه دیگری برای ایجاد فروشگاه کتاب در وب باشد. قیمت کتب دست دوم و کارکرده نسبت به سایر کتاب ها ارزان تر است اما توجه داشته باشید که ایجاد کتابخانه آنلاین از همه بهتر است.
در کتابخانه آنلاین می توان کتاب های دست دوم را درب منازل تحویل داد و بابت عضویت در کتابخانه حق عضویت گرفت و یا به صورت خرید و فروش کتاب های دست دوم در بازه های زمانی متفاوت عمل کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *