طراحی سایت خودرو

طراحی سایت برای فروش خودرو – واردکنندگان قطعات خودرو – تولید کنندگان و نمایشگاه داران اتومبیل یکی از خدمات طراحی سایت تهران است. وب سایت های خودرو تنوع بسیاری دارد که در لیست زیر به هر کدام به طور جداگانه می پردازیم.

طراحی سایت فروش خودرو و اتومبیل

نمایشگاه داران خودرو

طراحی سایت برای نمایشگاه های اتومبیل منافع بسیار زیادی دارد که فروش خودرو را نه تنها افزایش داده بلکه سود حاصل از فروش هر خودرو را به دلیل خدمات جانبی افزایش می دهد.

  1. فروش خودرو به تمام ایران
    • با طراحی سایت به بازار میلیونی تمام کاربران گوشی موبایل در کل ایران متصل می شود و جدید ترین قیمت ها را در سایت قرار می دهید
  2. ارتباط راحت تر با مشتریان قدیمی
    • مشتریان فعلی برای تعویض خودرو یا گرفتن قیمت و خرید خودرو تازه نیاز به حضور مستقیم ندارند و با گوشی تلفن همراه به راحتی خودرو تازه را انتخاب می کنند.
  3. کانال ارتباطی فروش آنلاین
    • خرید اینترنتی خودرو خیلی راحت تر است مخصوصا اگر خودرو صفر می فروشید این کار به مراتب برای خریدار دلپذیر تر است تا حضورا وقت خود را برای حضور در نمایشگاه بگذارد تا ماشین جدید مثلا فرزندش را خریداری کند.
  4. نمایش جدید ترین خودرو ها به صورت آنلاین
    • بسیار پیش آمده که خودرو جدیدی را وارد کرده اند و به دلیل تاخیر یا عدم فضای کافی در نمایشگاه از نمایش عمومی آن عاجز مانده اند. با درج عکس و مشخصات خودرو ها نه تنها محدودیتی در فضای نمایشگاه وجود ندارد  بلکه آلبومی از تمامی خودرو ها ی قدیمی و جدید در سایت گذاشته شده است
  5. انتقال راحت تر پول
    • انتقال پول از طریق اینترنت و در منزل یا گوشی تلفن همراه در نمایشگاه به مراتب راحت تر است.
  6. افزایش اعتبار نمایشگاه
    • طراحی وب سایت برای نمایشگاه خودرو معتبر همچون کارت ویزیت است و نام و برند بنگاه معاملات اتومبیل در اینترنت است.

هزینه طراحی سایت نمایشگاه داران

قیمت ها از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود و بر اساس نیاز های نمایشگاه هزینه ها افزایش می یابد. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروشندگان قطعات خودرو

وب سایت قطعه فروشان خودرو همچون بهشتی برای مصرف کنندگان خودرو است تا با سرچ ساده ای در اینترنت قطعه خراب شده خودرو را انتخاب کنند و به وسیله پیک به مکانیکی برسانند. مزیتی که در فروش اینترنتی هست ، اعتبار و ثبات قیمتی است که مصرف کننده را مجاب می کند به جای خرید با واسطه از مکانیکی ، مکانیکی را مجاب کند از وب سایت فروشگاهی قطعات خودرو بخرد.

چگونه یک سایت قطعات خودرو بسازیم ؟

برای طراحی سایت خودرو باید  به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • فروشگاه نیاز دارید یا خیر ؟
  • آیا سایتی برای معرفی مغازه و قطعات نیاز دارید؟
  • تحویل با پیک دارید؟
  • سفارش تلفنی؟ یا سفارش اینترنتی و تلفنی؟
  • پرداخت اینترنتی یا پرداخت درب منزل ؟

بعد از این که نیاز اساسی خود را یافتید با ما تماس بگیرید و از طریق منو تعرفه طراحی سایت ارزان ثبت سفارش کنید.

وارد کنندگان خودرو

وارد کنندگان اتومبیل با ساخت سایت حرفه ای با پهنای باند بالا می توانند مشتریان را برای پیش خرید اتومبیل و بررسی خودرو های جدید شرکت تشویق کنند.

طراحی سایت وارد کنندگان خودرو به دلیل تخصصب بودن مراحل ثبت نام و ایجاد پنل مشتریان کمی متفاوت تر است. برای سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

 

در گذشته غالباً مفهومی از تحرک و مسافرت وجود نداشت و فقط در موارد تجاری یا نظامی افراد وظیفه خاص با استفاده از اسب های سریع برای مسافت های طولانی استفاده می کردند. به دلیل مشکلات ، برخی از مشاغل مانند خبرنگاران ایجاد شده بودند ، اما بیشتر افراد عادی مجبور نیستند مسافت های طولانی را طی کنند و در صورت لزوم مجبورند سفر طولانی را با پیاده روی آغاز کنند. اما با گذشت زمان ، علم و فناوری رشد و پیشرفت می یابد. پس از اسب ها ، واگن ها و بانکرها ظهور کردند و کاروان ها با شترها و ارابه ها حرکت کردند.

این پیشرفت ها تا زمان اختراع چرخ و سرانجام موتور بخار ادامه یافت ، انقلابی در این زمینه است: ظهور اتومبیل. بیش از یک قرن از راه اندازی رسمی شرکت های بزرگ خودروسازی و تجربه و تلاش در تولید خودرو گذشته است. بسیار زیبا و با کیفیت بالا. اتومبیل هایی که در ابتدای تولید بسیار گران بودند فقط برای مصرف عمومی یا در بین ثروتمندان استفاده می شدند. با این حال ، این روند به تدریج تغییر کرده است تا جایی که امروز همه می توانند براساس نیاز و توانایی مالی خود صاحب یک خودرو شوند.

طراحی سایت حرفه ای خودرو
اگر قبلاً اتومبیل خریداری کرده اید ، می دانید که این قسمت نیز مشکلات خود را دارد. اگر به ماشین نیاز دارید ، ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد خودروهای مختلف را بدست آورید که کمی مشکل است و افراد معمولاً از تجربیات و توصیه های دوستان و آشنایان خود استفاده می کنند. همچنین کمی پیچیده است زیرا باید با نمایشگاه اتومبیل یا نمایندگی های مربوط به اتومبیل در ارتباط باشید و به صورت حضوری و مرتباً برای بازدید از روند ثبت نام و پرداخت از آن دیدن کنید.

اما اگر به عنوان نمایندگی ویژه و یا فروشگاه اتومبیل فعالیت می کنید ، احتمالاً با این نوع مشکل رایج آشنا هستید که بیشتر آنها به دلیل تعداد زیاد درخواست ها و به نوعی رابط شما بین تولیدکننده و مصرف کننده است ، اما رشد و توسعه علم و فناوری فقط در زمینه خودرو نیست و یک راه حل عالی برای بستر نرم افزاری برای شما فراهم کرده است. با استفاده از وب سایت خرید اینترنتی و فروش اتومبیل.

طراحی سایت برای فروش خودرو یک راه حل عالی است
همانطور که اشاره شد رشد علم و فناوری پیشرفت فقط در زمینه خودروسازی نیست. علاوه بر خودرو و صنایع دیگر ، یکی از مهمترین دستاوردهای بشر در قرن بیست و یکم ، پدیده جهانی اینترنت است. اینترنت این امکان را برای همه انسانهای روی کره زمین فراهم آورده است که بدون نیاز به تجهیزات ویژه یا رانندگی چند ساعته از اتومبیلهای خود ، بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این فضا فرصتی عالی برای صاحبان مشاغل مختلف ایجاد کرده است تا بتوانند روی محصولات خود راه اندازی و راه اندازی کنند. سایر خدمات مورد نیاز کاربر اینترنت را که به دنبال اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک ماشین مناسب است ، ارائه دهید.

اما وب سایت فروش خودرو چقدر تخصصی است؟
به طور کلی ، یک وب سایت فروش خودرو باید دارای چندین ویژگی خاص باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

اولین اثر ، یک ظاهر طراحی گرافیکی
اولین نمای کاربر در طراحی وب سایت شما می تواند نشان دهد که فعالیت شما در این زمینه تا چه اندازه حرفه ای است. همچنین در صورت داشتن گرافیکی زیبا و متناسب با فضای خودرو ، کاربران می توانند به فعالیت و اطلاعات ارائه شده به آنها بهتر اعتماد کرده و با شما همکاری کنند.

رده: برند ، شاسی ،…
اگر در یک فروشگاه اینترنتی هستید که دسته های مختلفی از اتومبیل ها را می فروشید ، باید تمام محصولات خود را در دسته های معمولی نمایش دهید تا کاربر بتواند به راحتی به محصولات شما دسترسی پیدا کند. این دسته می تواند بر اساس مارک اتومبیل های شما ، نوع شاسی (سواری ، شاسی ، کوپه و …) ، قیمت (دامنه قیمت) و… باشد.

بخش تخصصی بررسی خودرو
اما جدا از نحوه نمایش اتومبیل در دسته بندی های منظم ، صفحات مربوط به هر خودرو باید دارای اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی کلی خودرو باشد ، همراه با نمای بیرونی و داخلی. امکان مقایسه با محصولات مشابه ، امکان جلب نظر کاربران در مورد محصولات و رضایت آنها ، امکان رتبه بندی خودروها بر اساس خرید یا محبوبیت آنها و غیره از جمله مواردی است که باید در صفحات بررسی خودرو قرار گیرد.

اخبار ، اطلاعیه ها و قیمت ها
وب سایت شما باید دارای بخشی از آخرین اخبار و اطلاعیه های خودرو باشد تا علاوه بر پوشش آخرین تحولات در این زمینه ، کاربران را از آخرین قیمت صفر خودرو مطلع کند.

خرید و پشتیبانی
از آنجا که امکان خرید کامل خودرو به صورت آنلاین وجود ندارد و اینترنت و وب سایت فقط این امر را تسهیل کرده است ، باید در زمینه های مختلف از جمله رزرو یا پرداخت ویژه و همچنین در پاسخ به مشکلات احتمالی ، راهنمایی و پشتیبانی کاربر وجود داشته باشد.

موارد فنی
صرف نظر از ویژگی های ارائه شده ، هنگام طراحی سایت اتومبیل خود باید اصول طراحی وب سایت حرفه ای رعایت شود. مواردی مانند سرعت سایت ، قابلیت دسترسی ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، طراحی پاسخگو و غیره مواردی هستند که کمی تخصصی تر و فنی تر هستند و البته یک پیش نیاز برای موفقیت وب سایت شما است. علاوه بر مطالب تخصصی وب سایت فروش خودرو ، در زمینه طراحی و اجرای موارد فنی نیز کمک خواهید کرد. برای طراحی فروش خودرو با کارشناسان طراحی سایت در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *