ساخت سایت فروش گل و گیاه

طراحی داخل ساختمان و پرورش گل و گیاه زینتی ساختمان ها کسب و کاری سود آور است. با ساخت سایت فروش گل و گیاهان زینتی ساختمان ، نه تنها از تمام جهان مشتری پیدا می کنید ، بلکه در فروشگاه گل و گیاه شروع به راهنمایی نگه داری گیاه و شرایط آب و هوایی و راهنمای نگهداری گل را به صورت کامل قرار خواهید داد. یکی از سایت های مشاغل آزاد و خانگی که بیشتر خانم ها و بانوان کشور در آن فعالیت دارند پرورش گیاهان زینتی ساختمانی است.

فروشگاه اینترنتی فروش گل و گیاه ساختمانی و زینتی

کسب و کار فروش اینترنتی گل و گیاه

ایجاد وب سایت فروشگاهی گیاهان زینتی ساختمان نیازمند فرایندی است که که به صورت ساده (تولید – فروش – تحویل ) تعریف می شود. تولید گیاهان در ساختمان بر عهده تخصص فعلی گل کاران و علاقه مندان و دانشجویان رشته گیاه شناسی است. فروش گل ها می تواند از طریق رسانه های دیجیتال مانند اینستاگرام و ساخت فروشگاه آنلاین انجام گیرد. تحویل گیاه توسط پیک هایی مانند اسنپ ، الو پیک و باربری ها صورت می گیرد. اما کارت به کارت کردن پول راه معتبری نیست و کمتر افرادی از این شیوه خرید می نمایند. شیوه پرداخت آنلاین وبسایت راحت تر و امنت تر و سریع تر است.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی

برای راه اندازی فروشگاه باید مراحل طراحی سایت را دقیق انجام داد. اما در صورتی که از شرکت طراحی سایت تهران استفاده کنید تمام مراحل را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و وب سایت متناسب با نیاز فروشگاه گل های زینتی و ساختمانی در اختیار مدیران مجموعه ها قرار می دهد.

افزایش فروش و تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل و تبلیغات اینترنتی کمک کننده افزایش بازدید و تبلیغ سایت است. گوگل از راه های طبیعی و تبلیغات ، بازدید کننده ها و مشتریان واقعی را به وب سایت ها می فرستد. تبلیغات گوگل معروف به google ads است و بر اساس پلان های خریداری شده بازدید کننده به سایت می فرستد.

راهکار دیگر ورود از کلید واژه های جست و جوی گوگل است که با سئو سایت در نتایج بالا تر گوگل دیده می شود.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه ساز تهران با استفاده از موتور جست و جوی وردپرس بهترین و حرفه ای ترین فروشگاه آنلاین را با قیمت خیلی ارزان طراحی می کند. تعرفه فروشگاه گل و گیاه از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود و به عنوان سایت فروشگاهی و همچنین سایت شرکتی به حساب می آید. برای دیدن پلان ها و قیمت های ارزان به قیمت های سایت تهران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *