طراحی و ساخت سایت هنری

شرکت ها و اشخاص هنری برای ثبت کارها و فروش و نمایش و اطلاع رسانی کار های هنری نیازمند وب سایت هنری ، زیبا و حرفه ای هستند. استفاده از تصاویر محرک و هوشمند به همراه کیفیت تصاویر با وضوح بسیار بالا و در عین حال سرعت بارگزاری بالای صفحات همگی در طراحی سایت هنری مهم و تاثیر گزار هستند.

طراحی سایت هنری و هنرمندان

ساخت سایت هنری

سایت هنری رنج کاری گسترده ای دارد ، هنر و علم طراحی شامل فروش و خدمات زیر در سایت می شود.

از نقاشی ، کارت پستال ،چرم دوزی نمد و کچه دوزی نقاشی روی شیشه نقاشی روی پارچه نقاشی دکوراتیو زیورآلات رزینی معرق کاشی تریکو بافی عروسک خمیری  زیورآلات شماره دوزی و گلدوزی عروسک سازی عروسک روسی پارچه ساخت عروسک روسی عروسک خمیری خمیر حرارتی طرح دار ابزار ساخت عروسک خمیری خمیرهای حرارتی مدیوم ها انواع بیس و ظروف خام وسایل گلدوزی و کچه دوزی چرم دوزی کاشی کاری ترانسفر ، دکوپاژ ، طراحی ، دستمال طرح دار و شابلون استنسیل قلمو ، قلتک ، کاردک و ابزرالات هنری لاینرها ،مدیم های ترک و مواد برجسته کاری تا سایت ساخت موزیک و ویدیو و سایت عکاسی و معماری و و حتی هنر راه اندازی آرایشگاه آنلاین می شود.

ساخت برند

با طراحی سایت برای هنر و ایده هنری ، به تقویت نام و برند شرکت و یا صاحب اثر کمک می کنید. در حال حاضر هر برند و نامی که اقدام به ساخت وب سایت شخصی یا شرکتی نموده است به عنوان موفق ترین و بهترین کسب و کار یا برند هنری معتبر تبدیل شده است.

بازید کننده سراسری

طراحی سایت به اضافه شدن و فالو شدن برند در اینترنت و فضای مجازی کمک بسیاری می کند. بازدید کننده ها از تمام ایران و جهان به آثار هنری و معماری نگاه خواهند کرد و در اینستاگرام و تلگرام برای همیشه دنبال کننده سایت هنری خواهند بود.

اتصال هنر به بازار تهران

بازدید کننده های تهران ، خریداران ثروتمند تر و به روز تر و جمعیت بالاتری نسب به سایر شهر ها دارد. هنرمندان ساکن در شهر های دیگر ایران برای ارسال کار های هنری به تهران با مشکلات بسیاری مواجه هستند. با طراحی سایت تهران ، به بازار خرید و فروش آثار هنری در تهران متصل شوید.

آثار هنری و گردشگری

یکی از دلایل گردشگری دیدن آثار هنری و خرید سوغات سفر است. از روزگار قدیم شهر ها آثار هنری مرتبط به بافت تاریخی و تمدنی خود داشته اند. با طراحی سایت گردشگری و فروش آثار هنری در آن می توانید نه تنها به اجاره هتل و فروش بلیط سفر مشغول شوید ، حتی لوازم و اثر هنری شهر ها و حتی ماکت های آن ها را به فروش برسانید.

هنر اصفهان

اصفهان یکی از شهر های گردشگری ایران محسوب می شود و سوغات و آثار هنری بسیاری در بافت تاریخی شهر دیده می شود. اصفهان بیشترین تعداد بازیدید کننده و توریست و گردشگر در ایران دارد. گردشگران خواهان بازیدید از مکان های هنری و تاریخی اصفهان هستند مثل سی و سه پل ، میدان نقش جهان و بسیاری از آثار هنری گردشگری در اصفهان که همگی با طراحی سایت اصفهان با قیمت خیلی ارزان به ساخت و طراحی می پردازد.

تعرفه طراحی سایت هنری

طراحی سایت های هنری بر اساس میزان حرفه ای بودن و تعداد بازدید ها قیمت گذاری می شود . قیمت ها از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود. برای طراحی سایت و دیدن ارزان قیمت ترین نرخ ها به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *