طراحی سایت چند زبانه

طراحی و ساخت وب سایت چند زبانه انگلیسی ، عربی ، آلمانی ، فرانسه ، چینی ، ژاپنی و فارسی . ساخت سایت های دو زبانه فارسی انگلیسی یا چند زبانه برای سایت تهران آسان و ارزان تمام می شود و ساخت سایت حرفه ای و کامل تخصص ماست.طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه

 

طراحی سایت دو زبانه

ساخت سایت دو زبانه فارسیخارجی که معمولا به زبان انگلیسی است بسیار امری رایج و مرسوم در سایت هاست. وب سایت های دو زبانه انگلیسی فارسی به صورت آدرس www.site-tehran.ir و www.site-tehran.ir/en آدرس گذاری می شوند. سیستم سایت های دو زبانه به دو صورت پیاده سازی می شود.

  1. دو سایت با محتوای مجزا و غیر تکراری
  2. یک سایت کاملا ترجمه شده

به مقایسه این دو با هم توجه کنید.

1) دو سایت مجزا :

در این حالت دو وب سایت با قالب و سیستم مشابه و مشترک در یک هاست طراحی حرفه ای می شود و هیچ وابستگی بین دو سایت انگلیسی و فارسی وجود ندارد و اطلاعات مندرج در سایت فارسی مختص فارسی زبانان بوده که می توان ترجمه شده آن ها را در قسمت انگلیسی نیز وارد نمود.

در سایت دو زبانه مجزا از هم لزومی بر translate یا ترجمه عین عبارت ها نیست و آزادی یک سایت کاملا آزاد در زبان خارجی دیگری نیز وجود دارد.

2) یک سایت با گزینه ترجمه :

این سایت ها بیشتر برای وب سایت های چند زبانه کاربرد دارد که هر مقاله موجود در سایت به چند زبان ترجمه گردد و داخل سایت با آدرس های هر کشور درج گردد. مقالات سایت های علمی از این دست سایت هاست که می توانند با قرار دادن و استفاده از مترجم گوگل ، وب سایت های فارسی را به انگلیسی تبدیل کنند

استفاده از google translate در ترجمه سایت مزیت ها و مشکلاتی دارد. از مشکلات آن می توان به ترجمه غلط و ایراد دار اشاره کرد و از مزیت های آن دردسر و زحمت و هزینه کم تر استخدام مترجم است.

 

طراحی سایت انگلیسی یک زبانه

ساخت وب سایت برای انگلیسی زبانان و خارجی ها نکاتی دارد که در سایت تهران رعایت می شود. مهم ترین نکته استفاده از هاست و آی پی متعلق به کشور های غیر از ایران است تا با بازدید کننده بیشتر و عدم تحریم توسط ایالت متحده آمریکا را دنبال کنید.

وب سایت های انگلیسی به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

  1. سایت های شرکتی
  2. سایت های فروشگاهی

برای طراحی سایت شرکتی انگلیسی زبان باید نکات و کلمات کلیدی مشخص برای سایت رعایت شود و نان و برند شرکت با سئو سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

فروشگاه ساز انگلیسی تهران عالی ترین و بهینه ترین فروشگاه ساز حرفه ای در تهران است. این فروشگاه ساز با استفاده از کد های اسکیما و سئو شده ، محصولات را در صدر لیست گوگل نمایش می دهد. این موجب انتخاب سریع تر محصولات فروشگاهی می شود.

طراحی سایت چند زبانه

وب سایت چند زبانه همانند سایت های دو زبانه به دو گونه قابلیت طراحی دارند.

  1. وب سایت های مجزا و جدا از هم و بهینه
  2. وب سایت های وابسته و عین ترجمه

توجه داشته باشید که سایت های چند زبانه سیستم هاست و دامنه یکسانی دارند و نیاز به هزینه یکسان در هر دو حالت بالاست.

طراحی سایت چند زبانه انگلیسی فارسی دو زبانه

1) سایت های چند زبانه مجزا

این سایت ها به دو حالت قبلیت آدرس دهی دارند. https://site-tehran.ir/en و https://en.site-tehran.ir هر دو این روش های آدرس دهی برای کل زبان های سایت قابلی اجرا دارد.

هر زبان وب سایت ظاهر ویژه خود را دارد و برای داشتن مقالات به زبان های دیگر یا باید مقاله جدید نوشت و یا مقالات فارسی را به زبان انگلیسی ترجمه کرد و در سایت قرار داد. این سایت ها از نظر سئو بهینه تر هستند و سرعت بارگزاری بالاتری نسبت به سایت های وابسطه دارند.

2)سایت های چند زبانه وابسطه

در این حالت وب سایت یک زبان اصلی دارد (مانند فارسی ) و تمام مقاله ها و نوشته ها و محصولات سایت به زبان های دیگر ترجمه می شوند. سایت های چند زبانه حتی دسته بندی و تگ ها کپی زبان اصلی انجام می شود تنها با تفاوت ترجمه به زبان مشخص شده. این نوع از سایت ها سرعت بارگزاری کم تری دارند که باید با بهبود سرعت سایت آن را اصلاح کرد  اما زحمت و هزینه کم تری برای ایجاد سایت هایی با بیش از 3 زبان را دارد.

هزینه طراحی سایت چند زبانه

وب سایت های دو زبانه ، چند زبانه در سایت ساز تهران همانند وبسایت های معمولی دیگر محاسبه می شوند که این از خدمات ارزان طراحی سایت تهران است. طراحی و ساخت سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت چند زبانه از ۲۰۰ هزار تومان هزینه می شود. برای دیدن سایر پلان های تعرفه ها به جدول قیمت طراحی سایت تهران توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *