طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت سفر و گردشگری در 7 روز کاری با مشخصات فروش بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس و معرفی مکان های توریستی و فروش تور های مسافرتی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری. از دیگر امکانات سایت گردشگری رزرو محل اقامت و هتل است. قیمت ساخت سایت گردشگری از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود . تعرفه های طراحی سایت 

طراحی سایت گردشگری

سفر و گردشگری

مسافرت از بهترین راه های استراحت فکری است. طراحی سایت برای ارائه امکانات و اطلاعات سفر خارجی و سفر داخلی بسیار ضروریست. ساخت سایت نماش ویدیو ها و عکس هاس سفر به همراه مکانی جهت درج تجربه های سفر سایر مسافران می تواند بنیادی ترین بخش وب سایت گردشگری باشد.

تجربه های مسافران پیشین و میزان رضایت آن ها از امکانات گردشگری مکان ها بسیار کمک کننده سایر مسافران است. معرفی تور ها به همراه قیمت و تاریخ سفر در کنار راهنمای سفر به این مکان ها همگی ایرانیان و حتی خارج نشینان را ترقیب به سفر می کند

خرید بلیط سفر

سفر و گردش نیازمند تهیه ارزان ترین بلیط هاست. با ایجاد پایانه فروش آنلاین می توان آژانس های مسافرتی را به درب خانه های تک تک مسافران برد تا بلیط سفر را ارزان تهیه کنند.

وب سایت های سفارش بلیط آنلاین باید ارتباط نسبتا سریعی با پایانه های مسافربری داشته باشند و اطلاعات به روز شده را دقیقا بدون خطا تهیه کند

فروش بلیط هواپیما

بیشتر گردشگر ها بلیط هواپیما را از وب سایت های فروش بلیط تهیه می کنند. یکی از این وب سایت ها alibaba.ir است که قیمت های بسیار مناسبی برای سفر های داخلی و خارجی پیشنهاد می دهد

فروش بلیط قطار

بیشتر جمعیت ایران توان سفر با هوا پیما را ندارند پس بهترین وسیله مسافرت ایمن و سالم قطار است. با وجود قطار های لوکس تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز و دیگر شهر ها افراد ثروتمند نیز تشویق به استفاده از این سیستم حمل و نقل شده اند. فروش آنلاین بلیط قطار کمک می کند تا وب سایت گردشگری نه تنها اطلاعات هر منطقه و مکان های توریستی را نمایش دهد بلکه تمام امکانات رفاهی و حمل و نقل را آماده کند.

وب سایت فروش بلیط باید محدود به یک شرکت مسافربری و یا یک پایانه نباشد و تمام قطار ها از درجه های مختلف را پشتیبانی کند

فروش بلیط اتوبوس

بعد از هواپیما سریع ترین و راحت ترین راه برای رزرو آنی و سفر اتوبوس است. اتوبوس ها مولفه اصلی صنعت گردشگری هستند. اتوبوس هایی با نام های تخت شو و نام های تجاری ولو و اسکانیا طرفداران طیادی پیدا کرده اند.

خرید بلیط به صورت اینترنتی یکی از آسوده ترین راه های سفر بدون دردسر است. دیگر نیازی به ایستادن زیاد برای پیدا کردن اتوبوس نیست و یا برای رزرو بلیط اتوبوس نیازی به طی مسافت طولانی تا پایانه های فروش بلیط نیست و هر کس داخل خانه خود می تواند برنامه گردش و سفر را تنطیم کند.

فروش تور گردشگری

خرید تور های گردشگری و لحظه آخری یکی از ویژگی هایی است که آژانس های مسافرتی استفاده می کنند. سایت های فروش تور ارزان و لحظه آخری به دلیل ارتباط آسان پرداخت ، راحت ترین وسیله برای تهیه بلیط سفر و بلیط هتل به صورت ارزان و یکجاست.

طراحی وب سایت حرفه ای فروش تور باید سریع لود شود و بدون معطلی و ضعف عملیاتی کاربر را به پرداخت و خرید تور مسافرتی هدایت کند.

سامانه رزرو اتاق و هتل

طراحی سایت رزرو هتل – اتاق – ویلا مهم ترین قسمت سفر است. با رزرو هتل محل اقامت مطمئن به صورت آنلاین ، گردشگران محترم بدون کوچک ترین رنجش خاطری به محل اقامتی مراجعه کرده و از تاریخ رزرو شده سکونت خواهند کرد.

وب سایت گردشگری باید تمام تلاشش را بکند تا قیمت های رزرو به حداقل برسد تا مسافران را ترقیب به استفاده از امکانات سایت از جمله پیدا کردن جا در شهر یا روستای گردشگری باشند.

طراحی سایت هتل و رزرواسیون هتل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *