طراحی سایت فروش فرش

بازار فرش یکی از پر سود ترین بازار های صادراتی ایران و مصرفی است که با افزایش خدمات طراحی سایت به یکی از بهترین کسب و کارهای سایت ها و صفحات وب تبدیل شده است. خب مقدمه الکی کافی است. چه وب سایتی برای فروش فرش و خدمات فرش مثل قالیشویی و رفوگری مناسب است؟ آیا می توان همزمان در وبسایت با تولید کننده ها و مصرف کننده ها تعامل داشت؟ قیمت طراحی سایت حرفه ای چقدر تمام می شود ؟ تمام این سوالات به ذهن فروشندگان و بازاریان فرش خطور می کند و به صورت کامل به آن ها پاسخ داده می شود.

ساخت سایت فرش و گلیم

کلیت سایت فرش ، طراحی و نقوش

وبسایت ها از جمله فروشگاه فرش اینترنتی دارای محصولات با عکس ها و ویدیو های مرتبط است که فرد با مقایسه فرش ها و گلیم ها می تواند بهترین گزینه را به اصطلاح روی کاغذ پیدا کند اما ممکن است فردی محصولی را خرید و به او ارسال شد اما به دلایل تفاوت جزئی پس فرستاده شود خب راه حل چیست ؟ راه حل قبلا پیدا شده فروشگاه اینترنتی فرش باید همیشه از مشتریان خود حمایت کند و در طراحی سایت به دقت اطلاعات و عکس ها را قرار دهد و برای اطمینان بیشتر سرویس تعویض فرش و یا مرجوعی تا یک هفته یا چند روز در اختیار مشتری قرار دهد تا با این کار مشتری های بیشتری جرعت خرید پیدا کنند. مثال زنده آن هم فروشگاه های مثل دیجیکالا هستند که اگر محصول با ایراد و مشکلی داشت تا 1 هفته تعویض می کنند و در صورت مرجوع خوردن چند ماه بعد تصفیه مالی می کنند پس ضرر نمی کنند .

دیجیکالا سرویس حمل دارد سایت فرش اینقدر تحویل ندارد چی‌؟ خب حاشیه سود فرش اینقدر زیاد هست که از 100 فرش فروش رفته در ماه پول حمل و نقل مرجوعی و تعویض به 10 فرش به چشم هم نیاید. ( تازه روش های دیگری هم وجود دارد که با طراحی درست برطرف می شود)

چرا فردی از فروشگاه اینترنتی فرش خرید کند ؟

خب اگر مغازه دار هستید برای نشان دادن فرش ها به مشتری نیاز به خود فرش هست پس باید به صورت نقدی چک یا اعتبار تعداد حدودی ۱۰۰ تخته فرش با تنوع مختلف نگهداری کنید که نیاز به سرمایه هنگفتی دارد اما با داشتن وبسایت تنها نیاز به عکس و تصاویر فرش و مشخصات شناسنامه فرش دارید که به راحتی از مغازه های همکار یا کارخانه های فرش تهیه کنید و در وبسایت خود قرار دهید و بعد از واریز پول از طرف مشتری می توانید از کارخانه یا همکار خریداری کنید خب پس اینجا سرمایه خوابیده شما تقریبا هیچ است و تمام سرمایه شما در گردش است و تعداد و تنوع فرش ها با طرح های گوناگون به بیش از ۹۰۰ تخته نیز می رسد. خب خریدار فرش از سایت این وسط غیر از تنوع به چه می رسد ؟ به قیمت بسیار ارزان تر فرش. از آن جا که سرمایه شما نخوابیده و تقریبا حاشیه سود کم تری لازم دارید (در اصل دلال تعداد زیادی از فرش شده اید) قیمت های بسیار ارزان تری پیشنهاد می دهید و راحت تر جنس ها را از فروشندگان مستقیم به مصرف کننده های مستقیم می رسانید.

طراحی سایت خدمات فرش

رفو گری ، قالیشویی و تابلو فرش و … همگی در قالب واسطه گری در سایت های فروش فرش قابل ارائه است. چرا؟ به دلیل این که اعتبار شما در گوگل و در بین مردم بالا رفته و راحت تر اعتماد می کنند که خدمات فرش و گلیم از طرف وبسایت و برندی معتبر فرستاده شود.

قیمت طراحی سایت فرش و گلیم

شرکت طراحی سایت ۹۷ با استفاده از سایت ساز قدرتمند وردپرس و سایر وب اپلیکیشن ها شروع به طراحی مرحله به مرحله کرده است. پس هزینه طراحی سایت فروشگاهی فرش بسته به مرحله دارد. مرحله های اول رایگان و ارزان است. یعنی کم تر از ۱۰۰ هزار تومان خب در این مرحله فقط یک تازه کار هستید و اسم تجاری و آدرس و تلفن و برند فروشگاهی در اینترنت دارید مرحله بعدی تکمیل سایت با محصولات و بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا همان سئو است. تبلیغات برند سایت فرش و ارتباط با مشتری مراحل بعدی است.

مدت زمان حرفه ای شدن یک سایت چقدر زمان می برد ؟

حداقل ۶ ماه زمان می برد البته حرفه ای شدن به معنای فروش نیست شاید سایت فرش طراحی شده از روز اول فروش داشته باشد (یعنی همان سایت رایگان و ارزان ) اما ۱۰۰ درصد حرفه ای نیست و به راحتی رقیب پیدا می کند و وبسایت های مشابه بازار را از شما سلب می کنند. برای آشنایی بیشتر با قیمت ها به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

از کجا شروع کنیم ؟ خب دو صد گفته چون نیم کردار نیست پس شروع کنید و با سرمایه بسیار کمی کار را شروع کنید و تجربه رایگان و ارزان کسب کنید . برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در سایت z97.ir در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *