طراحی سایت دانلود و فروش فایل

حتما وب سایت هایی را در اینترنت دیده اید که برای دانلود فایل های موزیک ، وبدبو یا نرم افزار ها و اپلیکیشن ها از آن ها استفاده می شود یا مستقیما فایل را از لینک مستقیم دانلود خواهید کرد. فروش فایل یکی از راه های درآمد در اینترنت است برای مثال فروش مستند های گران قیمت یا آموزش های ویدیویی گران قیمت خارجی یا تولید داخل به یک محلی جهت مدیریت نیاز دارد، وب سایت های دانلود و فروش فایل با ایجاد حساب های کاربری این امکان را به مخاطبان می دهند که یکی از پلن ها را انتخاب کنند.

طراحی سایت دانلود فایل

برای مثال:

وبسایت آموزشی وجود دارد که می خواهد محصولات خود را با لینک مستقیم دانلود کنند اما وجهی به حساب آن ها واریز شود اما توان ساخت فروشگاه اینترنتی ندارند یا از دردسر حقوقی آن خوششان نمی آید پس فایل ها را در سایت های دانلود به شرط پرداخت وجه می گذارند.

مثال دیگر :

وب سایت هایی هستند که فایل ها را در سایت های دانلود ، آپلود می کنند ولی به جای لینک مستقیم از لینک mirror استفاده می کنند یعنی اول به سایت شما مخاطب منتقل می شود و دو حالت وجود دارد\

۱) دیدن تبلیغ وب سایت دانلود فایل و سپس دانلود فایل

۲) پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دانلود سریع از سایت.

هزینه طراحی سایت دانلود فایل

خب صنعت دانلود سود بسیاری دارد و در صورتی که در امر تبلیغ و فروش اشتراک یا واسطه گری فروش فایل موفق باشید در ردیف ثروتمندان ایران قرار خواهید گرفت. قیمت ایجاد و طراحی بستر وب سایتی با مشخصات بالا از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و در صورتی که نیاز به فضای بیشتری باشد هزینه  تمام شده تغییر می کند. پهنای باند ، فضای هاست و تعداد اکانت ها و … همگی تاثیرگذار هزینه های سایت هستند.

ذخیره سازی ابری

از نمونه های وب سایت های دانلود فایل می توان به فضا های هاست ابری که فایل ها ی وب سایت ها در آن ها ذخیره می شوند نیز اشاره کرد که خدمات این گونه وبسایت ها در سایت تهران موجود است.

فروش فایل

یکس ار منابع سود سایت های دانلود قسمتی است که مشترک هر فایل را قیمت گذاری می کند و شما بابت هر دانلود فایل مقداری بابت مالیات و سود وب سایت از مشترک کم می کنید. در واقع همانند دیجیکالا که از فروشندگان کالا سود و عوارض می گیرد سایت های دانلود فایل نیز بابت هر دانلود می توانند سود واسطه گری دریافت کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *