طراحی سایت آموزش آنلاین

طراحی سایت 0 تا 100 برای برگزاری کلاس های آنلاین و فروش اشتراک تماشای فیلم های آموزشی در سایت تهران با تعرفه های بسیار ارزان انجام می شود. برای ایجاد وب سایت و ساخت فروشگاه آنلاین به موارد زیر از جمله قیمت طراحی توجه داشته باشید.

طراحی سایت آموزش آنلاین

چگونه وب سایت آموزشی راه اندازی کنیم ؟

برای آموزش آنلاین راه های بسیاری دارد که مرسوم ترین آن استفاده از فیلم ها و اسلاید هاست. تماشای فیلم های گرفته شده از کلاس های فنی حرفه ای ، دانشگاه و موسسات آموزشی را می توان در قالب های مختلفی فروخت. یکی از راه های فروش فیلم آموزشی استفاده از نمونه های رایگان از مبحث تدریس شده است. همین حالا با طراحی سایت ارزان  شروع کنید .

شما می توانید به سه صورت سیستم آموزشی سایت را راه اندازی کنید.

  1. فروش اشتراک تماشای فیلم های آموزشی
  2. فروش و دانلود فیلم های سایت
  3. برگزاری کلاس نیمه آنلاین به همراه حل تمرین و فیلم آموزش دوره

بهترین فروشگاه ساز فروش فیلم و اسلاید

وب سایت های فروشگاهی بسیار زیادی قابلیت دانلود و فروش دارند اما هیچ کدام نامحدود نیستند مگر فروشگاه ساز تهران که با استفاده از موتور پر قدرت وردپرس توان ساخت تمام وب سایت های فروشگاهی ارزان را دارد.

از میان سیستم های آموزشی بالا سایت های فروش اشتراک سود بهتری دارند اما مدیریت آن در ابتدا دشوار است و نیاز به سرمایه گذاری و تبلیغ بسیاری دارد اما فروش و دانلود در ابتدا راحت تر است و می توانید بعد از پیشرفت ابتدایی شروع به مرحله دوم به روز رسانی سایت کنید و سیستم فروش اشتراک را نیز به صورت اتوماتیک اضافه کنید.

هزینه ساخت سایت آموزشی

قیمت طراحی سایت آموزشی از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود . برای ثبت سفارش و جزییات بیشتر قیمت ها به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

توجه داشته باشد که ساخت فروشگاه با سایت آموزشی کمی تفاوت دارد و برگزاری کلاس ها در آموزشگاه های آنلاین کمی تفاوت با فروش فیلم و سریال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *