سئو سایت در تهران

seo چیست ؟ آموزش سئو و بهینه سازی رتبه در صفحه اول گوگل و ارتباط وب سایت با موتور های جست و جوی وب مخصوصا گوگل را سئو سایت می گویند. سئو سایت تهران با بهینه سازی سایت و تغییر کد های java script – css – html و بالا بردن سرعت بارگزاری سایت ، رتبه وب سایت را در صفحات برتر و حتی اول گوگل می رساند.

سئو سایت تهران در گوگل

سئو سایت

سئو یا به انگلیسی (SEO) مخفف بهینه سازی موتور جست و جو است یعنی همان ارتباط بهتر سایت با گوگل.

افزایش بازدید سایت تضمینی با سئو سایت در تهران به صورت حرفه ای و ارزان . برای سفارش بهینه سازی سایت تهران با شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و به با کم ترین تعرفه وب سایت حرفه ای و سئو شده تحویل بگیرید.

سئو سایت در تهران

شرکت سایت تهران با دادن خدمات سئو در تهران شروع به بهینه سازی و افزایش کلیک در موتور های جست و جو کرده. برای آشنایی بیشتر با اصول طراحی سایت و سفارش ساخت سایت جدید به طراحی سایت تهران بروید و از تعرفه های  ارزان قیمت آن استفاده کنید

اصول بهینه سازی سئو

بهینه سازی سایت ها بر اساس مشخصات فراوانی است تا یک سایت حرفه ای و قابل استفاده برای افزایش بازدید داشته باشید. بهینه سازی و سئو با هم در سایت انجام می گیرد برای اطلاعات بیشتر یه طراحی سایت تخصصی مراجعه کنید .

افزایش سرعت سایت

سرعت بالا آمدن و بارگزاری وب سایت تاثیر بسیاری بر روی سئو سایت دارد. سایت تهران با ابزار های مختلفی مانند
PageSpeed Insights ( که ابزار تست سرعت گوگل است )و یا  GTmetrix که ( تست سرعت و سئو سایت را انجام میدهد )
استفاده می کند و شروع به افزایش سرعت سایت و بهینه سازی فایل ها ی css و java script می نماید

ثبت سایت در گوگل وبمستر

به دنیای گوگل وبمستر راه پیدا خواهید کرد. در این حساب تمامی فعالیت ها و جست و جو های مرتبط با وب سایت کنترل می شود. بخش بزرگی از سئو وب سایت تهران در این قسمت انجام می شود. Google Webmasters بخش های مختلفی برای نظارت و کنترل عملکرد وب سایت در موتور جست و جوی گوگل دارد. تمامی فعالیت های سئو تهران این بخش از کار را پوشش می دهد.

بخش های SEO در گوگل وبمسترز

google webmaster

ایجاد نقشه سایت

نقشه سایت یا همان site map اطلاع دهنده محتوای جدید و قدیمی و کل ساختار سایت به گوگل است ، با ارسال هر مقاله و محصول به سایت این بخش اطلاعات آدرس و تاریخ انتشار را به گوگل اطلاع می دهد و ربات های گوگل که به ربات های خزنده معروف هستند وب سایت را fetch می کنند و در نتیجه در کم ترین زمان ممکن مقاله سایت در نتایج گوگل قرار می گیرد.

لینک سازی داخلی

بهینه سازی لینک های داخل سایت توسط متخصص های سئو و مدیریت و نظارت بر لینک های خراب شده با مدیریت گوگل وبمسترز تولز. لینک بیلدینگ در رتبه و شناخت سایت توسط گوگل بسیار مهم است که باید توسط سئوکار حرفه ای انجام شود.

لینک سازی خارجی ( لینک بیلدینگ )

ساخت Link خارجی که معروف به لینک بیلدینگ هست از اولین معیار های گوگل جهت تشخیص اعتبار سایت سئو است. ایجاد لینک سازی در تهران با قیمت های مختلف انجام می شود. سئو سایت تهران با کمک تبلیغات و انتشار ریپورتاژ های قوی و حرفه ای به بالا بردن رتبه سایت کمک می کند. برای نمونه می توانید به صفحه بک لینک رایگان تهران بروید و لینک های رایگان را با بک لینک قوی مقایسه کنید.

پکیج سئو سایت تهران

سایت تهران پکیج سئو تضمینی با ارزان ترین قیمت ارائه می کند. به غیر از کار های ذکر شده در بالا می توان به بهینه سازی محتوا ی وبلاگ و محصولات + سئو ارزان + ارتقاء سطح کیفی سایت + خدمات لینک سازی + خدمات ثبت ریپورتاژ ارزان + بهینه سازی موتور جست و جوی گوگل + ایجاد کد های اسکیما + ساخت سیستم مدیریت هوشمند محتوا اشاره کرد.

برای شروع سئو وب سایت با تلگرام یا ایمیل ما تماس بگیرید

هزینه سئو سایت

قیمت سئو سایت در تهران از ۵۰۰ هزار تومان تضمینی برای سایت هایی که می خواهند رتبه بهتری به صورت تدریجی و همیشگی کسب کنند اختصاص می یابد. سئو تهران با ایجاد بستر افزایش تدریجی رتبه وب سایت آن را برای گوگل با ثبات تر می کند . اگر هنوز وب سایت طراحی نکرده اید برای دیدن جدول قیمت ها به بخش تعرفه طراحی سایت سر بزنید.

تاثیر محتوا بر سئو سایت

نوشتن منظم محتوای ساختار یافته تاثیر بسیاری بر ارزش وب سایت دارد. با بهینه سازی ساختار و سرعت سایت تمام فاکتور های سئو آماده است تا با نوشتن مقالات در وبلاگ ها و ایجاد محصولات جدید توسط نویسنده های محتوا ، رتبه وب سایت افزایش یابد. با استخدام محتوا نویس می توان به صورت منظم در ساعت های مشخصی وب سایت را به روز کرد.

ابزارهای سئو

برای انجام seo می توان از ابزار های متفاوت سئو سایت کمک گرفت. یکی از این ابزارها ابزار لینک سازی است. دیگری آنالیز صفحات سایت و همچنین بررسی تعداد کلمات و محتوای تولیدی است.

در لیست زیر تمام ابزار های سئو سایت را جمع آوری کرده ایم.

1) افزونه SEO YOAST

این افزونه در وب سایت هایی که از سایت ساز وردپرس استفاده میکنند کاربرد دارد. این افزونه 60 درصد سئو وب سایت را انجام می دهد. برای دیدن افزونه SeoYoast وردپرس و سایر افزونه های کاربردی وردپرس به آموزش وردپرس مراجعه کنید

افزونه سئو یواست در دو نسخه وجود دارد:

  • نسخه رایگان
  • نسخه پریمیوم

امکانات نسخه رایگان : بررسی کلیدواژه های هر مقاله (فقط یکی) و گزارش درصد تراکم استفاده شده ، گزارش تعداد و مکان های غلط و درست استفاده شده در سایت. قابلیت تفکیک تیتر سایت با تیتر سئو موجود در گوگل. ثبت متا  ها مانند meta title , meta description که نمایشگر اطلاعات هر صفحه در نتایج گوگل است.

نسخه پریمیوم : به غیر از امکانات رایگان در تعداد کلیدواژه ها تا 5 عدد محدودیت ندارد. در صورت پاک شدن صفحات قابلیت ریدارکت ( انتقال به صفحه دیگر) دارد. استفاده از breadcrumblist ( نمایش ادرس سایت در گوگل به صورت دسته بندی فارسی و انگلیسی )

استفاده از ریچ اسنیپت ها و داده های ساختار یافته.

2) ابزار لینک سازی

در اینجا به معرفی ابزار سئو لینک سازی می پردازیم. لینک سازی در سایت های دیگر را بکلینک می گویند. برای ساختن بکلینک راه های بسیاری است مانند خرید بکلینک که به هیچ وجه توصیه نمی شود.

در اینجا تکنیک سریع آموزش ساخت بکلینک به زبان ساده آموزش می دهیم. توجه : یکی از ابزار های گوگل برای رتبه دهی سایت ها تعداد بکلینک و کیفیت آن است.

در تولید بکلینک عجله نکنید و اگر سئوکار حرفه ای نیستید حتما بیشتر از 3 لینک در روز تولید نکنید.

الف) استفاده از سایت های سئو شده رقیب

اگر سایت های رقیب شما در رتبه برتر و صفحات اول گوگل هستند مشخص. است که بکلینک دارند.

از ابزار ها و تکنیک های زیر استفاده کنید:

به یکی از سایت های  یا وب سایت نمایش بکلینک Ahref و SeoReviewTool مراجعه کنید. آدرس صفحات رقیب و معروف راترین وارد کنید تا. لیستی بلند از وب سایت ها و صفحات مختلفی که به این وب سایت لینک داده اند نمایش داده شود.

بیشتر وب سایت ها یکی از چهار نوع روش لینک سازی دارند.

1) گذاشتن دیدگاه و کامنت زیر پست ها و درج لینک

2) ایجاد وبلاگ یا حساب در فروم ها.

3) خرید ریپورتاژ در سایت های خبری

4) تبادل و خرید لینک ازسازی سایت ها

اصولا سئو سایت پیشرفته نیازمند لینک سازی حرفه ای است. حتما در لینک سازی بیشتر ازاز 3 لینک در روز نسازید تا دچار جریمه گوگل نشوید.

لینک سازی در 6 ماه وب سایت را به صفحات برتر با کلیدواژه های  مشهور می برد.

 

 

 

مرحله اول: هدف را مشخص کنید.
در این مرحله بدون استفاده از فناوری ، فقط با قلم و کاغذ به سؤالات زیر پاسخ دهید:

برنامه دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟
چگونه می خواهید نظرات کاربران را بدست آورید؟
مشکلی با این برنامه وجود دارد؟
چگونه زندگی مردم را آسانتر می کند؟
چگونه می خواهید برنامه خود را به بازار عرضه کنید؟
اولین قدم برای ساختن یک برنامه: هدف را مشخص کنید

اگر نتوانید اهداف خود را به روشنی تعیین کنید ، در هر شغلی شکست خواهید خورد.

مرحله دوم: ایده های خود را طراحی کنید.
نه! هنوز نمی توانید رایانه خود را روشن کنید. شما باید طرح هایی را که در ذهن دارید طراحی کنید. به عنوان مثال ، آیا می خواهید از تبلیغات درون برنامه استفاده کنید ، مشخص کنید. آیا برنامه را به صورت رایگان یا رایگان ارائه می دهید. همچنین می توانید گزینه ای را برای پرداخت درون برنامه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که ایده های خوبی طراحی کرده اید.

مرحله دوم در ساخت برنامه: ایده های خود را طراحی کنید.

مرحله سوم: جستجوی بیشتر
اکنون می توانید رایانه خود را روشن کنید. شما باید ایده برنامه خود را تا آنجا که می توانید تحقیق کنید. می دانم که فکر می کنید ایده خوبی دارید ، اما کمی جستجو کنید ، شاید کسی قبلاً آن را امتحان کرده باشد. اکنون شما دو راه دارید. یکی این است که ایده خود را بدون بررسی یک رقیب پیاده سازی کنید و احتمالاً یکی از شما را در دو یا سه سال دیگر نابود کنید. یا نقاط قوت و ضعف رقیب را بررسی کنید. نظرات کاربران را در مورد آن بخوانید و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. اکنون با اطلاعات جدیدی که دارید ، مراحل یک و دو را تکرار کنید.

پس از تصحیح ایده خود ، به جستجوی اینترنت بپردازید و مطمئن شوید که ایده شما امکان پذیر است. برای جلوگیری از اتلاف وقت در یک ایده غیرممکن ، محدودیت های حق چاپ و … را بررسی کنید.

در آخر ، روی فروش و بازاریابی تمرکز کنید. مشخص کنید که چگونه می خواهید از برنامه خود درآمد کسب کنید؟ کدام بازار هدف را هدف گیری می کنید؟ کودکان ، نوجوانان ، معلمان ، بازیگران یا هر گروه دیگر. با مشخص کردن بازار هدف می توانید ایده خود را اصلاح کنید.

مرحله سوم در ساخت یک برنامه: در جستجوی اطلاعات بیشتر

مرحله چهارم: Wireframe
در این مرحله شما باید یک راهنمای کامل بصری برنامه خود را طراحی کنید. این باعث می شود ایده شما واضح تر و ملموس تر شود. برای این کار می توانید از سایتهایی مانند https://wireframe.cc/ و http://visio.microsoft.com/ استفاده کنید.

مرحله چهارم در طراحی برنامه: Wireframe

مرحله 5: پایان برنامه خود را مشخص کنید.
در این مرحله باید سرورها ، API ها و نمودارهای داده خود را مشخص کنید. نمودارها باید روشن باشند زیرا شما در طول پروژه به عنوان دستورالعمل از آنها استفاده خواهید کرد.

مرحله ششم: مدل خود را بررسی کنید.
نسخه پیش نمایش برنامه خود را با دوستان ، خانواده و هر کسی که می خواهید نقاط ضعف برنامه را بفهمید به اشتراک بگذارید. وقت خود را با افرادی که می گویند “عجب کار عالی” وقت خود را تلف نکنید. هدف در این مرحله نهایی ساختن ساختار برنامه است.

مرحله هفتم: ساخت.
می توانید شروع به ساخت برنامه کنید. پیکربندی سرورها ، پایگاه داده ها و API ها. فراموش نکنید که بازخورد شما در برنامه را در برنامه دریافت کنید.

مرحله هشتم: طراحی رابط کاربری.
در این مرحله ، طراحان در حال طراحی رابط گرافیکی برنامه هستند. رابط بخش مهمی از برنامه است. شما باید با طرح ها بیننده را به خود جلب کنید. به خاطر داشته باشید که رابط کاربری باید مبتنی بر ترجیحات بازار هدف باشد نه ترجیحات خود شما!

مرحله هشتم در طراحی برنامه: طراحی رابط کاربری.

مرحله 9: برنامه را تست کنید.
در این بخش شما باید عملکرد برنامه را هم از نظر ساختاری و هم از نظر رابط کاربری تست کنید. شما باید تست های زیادی را انجام دهید تا مطمئن شوید تمام قسمت های برنامه به درستی کار می کنند. Pixate و Proto.io سیستم عامل های خوبی برای تست برنامه شما هستند. آنها به شما کمک می کنند تا تمام لایه ها ، تعامل ها و طرح های برنامه خود را بررسی کنید.

مرحله 10: اصلاح و تنظیم کنید.
اکنون که برنامه به شکل کامل برگشته است ، باید برگردید و دوباره برنامه را بررسی کنید. از همان افرادی که قبلاً برنامه را بررسی و بررسی کرده اند ، بخواهید که نظر دهند. در آخر هرگونه تغییر دیگری را که فکر می کنید نیاز دارید انجام دهید.

مرحله یازدهم: بتا را آزمایش کنید.
حال باید برنامه را در یک محیط واقعی آزمایش کنید. به راحتی می توانید برنامه خود را در دستگاه های مختلف تست کنید. اگر برنامه اندرویدی است ، می توانید به راحتی آن را در دستگاه های Android مشاهده و بررسی کنید. اگر برنامه ios است ، باید از بستری به نام TestFlight استفاده کنید.

مرحله 12: برنامه خود را منتشر کنید.
اکنون که برنامه خود را ساخته اید ، باید آن را منتشر کنید. امیدوارم با ساختن این برنامه مشکل بزرگی را حل کرده باشید. به راحتی می توانید برنامه خود را به فروشگاه Android اضافه کنید. برنامه شما فوراً در Google Play در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید برنامه خود را در فروشگاه اپل منتشر کنید ، برنامه شما توسط تیم Apple بررسی خواهد شد و ممکن است شما بتوانید آن را در فروشگاه App نیز مشاهده کنید.

اگر نگرانی در مورد برنامه خود در دستگاه های مختلف دارید ، می توانید ابتدا آن را در برنامه های پیش برنامه منتشر کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که برنامه شما با دستگاه های مختلف سازگار است.

اما این پایان کار نیست! شاید بتوان بازاریابی را به عنوان سیزدهمین قدم در نظر گرفت. برای فروش برنامه خود نیاز به برنامه بازاریابی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *