طراحی سایت مشاغل خانگی و آزاد

مشاغل خانگی در تهران و شهر های پر جمعیت بیشتر دیده می شود زیرا به بازار فروش نزدیک تر هستند.با طراحی سایت شغل خانگی و فروش محصول به صورت آنلاین و اتصال اینستاگرام و تلگرام به آن از تهران سفارش بگیرید و دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تهران نیست. شغل های خانگی از پر سود ترین ها تا مشاغل روستایی همگی با تاسیس وب سایت گسترش چشمگیری خواهند داشت.

طراحی سایت شغل خانگی و آزاد

تاثیر طراحی سایت بر مشاغل خانگی

طراحی سایت دامپروري

فروش شیر و محصولات فراوری شده از شیر گوسفند و گاو به صورت عمده و خرده به مغازه های دامداری و ساکنان شهر ها که به دلیل نداشتن وقت توان سفر به روستا های اطراف  و تامین مواد اولیه را ندارند.

تولید عسل و ژل رویال و فروش آن در اینترنت از پر سود ترین کار های ممکن است که با طراحی سایت و گسترش کار خانگی می تواند سود بسیاری داشته باشد همچنین با بسته بندی مناسب و فرآوری آن می توان مشتری ها را از آن راضی نگه داشت.

طراحی سایت فناوري اطلاعات

وب سایت های آموزش مجازی و فروش فیلم های آموزشی و دوره های مجازی بسیار گسترش پیدا کرده است. از وب سایت های بسیار پر بازدید می توان به آموزش برنامه نویسی ، گرافیک و طراحی دکوراسیون داخلی و اشاره کرد.

در کنار آموزش فروش کتاب و ساخت انیمیشن و نقاشی های محرک برای استفاده در تجارت الکترونیک و تبلیغ و فروش کالای شرکت ها بسیار کارامد است.

طراحی پوشاک از جمله کفش و لباس از جمله کارهایی است که به راحتی با اینستاگرام گسترش می بیابد و با اتصال وب سایت شغل آزاد ارزش کار را بالا تر می برد.

فروش محصولات دست دوم از مشاغلی هست که در دیوار شاهد آن هستیم که با جدی شدن این شغل می توان وب سایتی برای فروش آنلاین درست کرد تا به جای این که به صورت حضوری رفت از طریق وب سایت کلیه کار های خرید و انتخاب انجام شود

طراحی سایت صنعتی

طراحی و خیاطی و دوخت لباس عروس و مهمانی از شغل های خانگی و آزاد پر درامد هستند اما نیازمند حفظ مشتریان قدیمی و معرفی لباس ها با مد جدید است که با طراحی سایت همیشه اتصال بین فروشنده و خریدار حفظ می شود

فروش عمده شلوار دوز مردانه و زنانه و یا ملحفه دوزی و پرده دوزی از طریق وب سایت بسیار راحت تر به بازار تهران دسترسی خواهند داشت و به جای فروش با واسطه مستقیم به مشتری ها می رسانند

طراحی سایت صنایع غذایی

شغل های مربوط به صنایع غذایی برای فروش مواد غذایی ارگانیک و پخت خانگی مانند نبات ، شیرینی و شکلات و یا نان صنعتی و سنتی که در تنور های ویژه ای پخته می شود با ایجاد وب سایت ، نام و نشان از کار ها و صنایع به جا بگذارند.

 سایر مشاغل صنعتی

کیف سازی ، عروسک سازی و ساخت جعبه های کادویی و مشاغل دیگر با استفاده از وب سایت می توانند بازار کاریشان را قبل از سرمایه گذاری محک بزنند مثلا یک فردی که نقاشی روی چوب انجام می دهد می تواند عکس ها و فیلم های کارش را در وب سایت به صورت آزاد بگذارد و ببیند چقدر مشتری مشتاق برای خرید با او تماس می گیرد و یا سعی می کند به صورت آنلاین خرید کند

گلسازی و پرورش گل هر دو از دیگر مشاغل آزاد و پر سود است که با کمی حوصله و علاقه می توانید فروش خوبی در اینترنت به راه بیاندازید. در کنار گلسازی می توان تابلو های تزیینی را مثال زد که ۱۰۰ درصد فروش راحت تری در اینترنت دارد زیرا توضیح تابلو در تصویر کاملا مشخص است و مشتری نیازی به بو کردن و لمس تابلو ندارد

تعرفه ساخت سایت مشاغل خانگی

از آن جایی که مشاغل خانگی توان رشد داردند و شرکت طراحی سایت تهران قصد کمک به رشد و صنعت کشور دارد ارزان ترین نرخ طراحی را به این مشاغل اختصاص داده است و با قیمت پایه ۹۹ هزار تومان وب سایت مناسب شغل های خانگی طراحی می کند. برای ثبت سفارش به قسمت طراحی سایت ارزان قیمت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *