طراحی سایت فروش موبایل

ساخت فروشگاه اینترنتی خرید و فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی گوشی همراه. ایجاد فروشگاه اینترنتی موبایل با بهینه سازی سایت و سئو فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز تهران.برای ساخت فروشگاه گوشی موبایل به موارد زیر توجه کنید‌:

چرا ساخت فروشگاه تخصصی و مقایسه گوشی موبایل بسیار مهم است ؟
گوشی موبایل به عنوان یکی از ابزار های همیشگی و نزدیک انسان شناسایی می شود شاید تعداد ساعاتی که گوشی موبایل همراه انسان است از تعداد ساعاتی که با خانواده هستیم نیز افزایش یابد پس باید تمام فاکتور های انتخاب گوشی همراه مناسب را بررسی کرد.

طراحی سایت فروش موبایل - فروشگاه ساز موبایل

مشخصات وب سایت فروش تلفن هوشمند

یک فروشگاه فروش تلفن هوشمند همراه باید نه تنها امنیت و سرعت مناسب داشته باشد بلکه از نظر سئو بهینه باشد و رتبه ماسبی در بین فروشگاه های رقیب داشته باشد. فریب فروشگاه سازان متفرقه را نخورید و به دام طراحی سایت موبایل به تنهایی نروید. طراحی سایت فروشگاهی مرحله اول راه اندازی فروشگاه است. در مرحله دوم باید سایت بهینه شود و با انتشار محتوا های منظم و محصولات متنوع و جدید به همراه سئو سایت شروع به جذب بازدید کننده و مشتری نماید.

برای این که فروشگاه موبایل حرفه ای داشته باشید حتما از فروشگاه ساز حرفه ای استفاده کنید که موارد زیر را رعایت کنند :

جدول کامل مشخصات گوشی همراه

تمامی مشخصات گوشی از صفحه تلفن تا میزان شارژدهی باتری با کوچک ترین و ریز ترین جزییات را از سایت کمپانی های تلفن مانند هوایی ، سامسونگ و اپل گرفته شود و به صورت لیست وار در جدول ها درج گردد.

نقد و بررسی

بررسی و توضیح کامل استفاده از گوشی همراه و تجربه های استفاده از گوشی و مقایسه آن ها با انواع دیگر تلفن. استفاده از عکس های متنوع و ویدیو های توصیف کننده و استفاده از تلفن همراه مربوطه. امکان به روز رسانی اطلاعات ناقص و انتشار لوازم جانبی هر موبایل بر اساس اطلاعات درج شده در جعبه موبایل.

مقایسه موبایل ها

ایجاد قابلیت مقایسه گوشی های همراه در جداول و انتخاب و اضافه کردن گوشی همراه برتر به لیست خرید. این قسمت کمک بسیاری به خریداران برای انتخاب آسان تر می کند. جدول مقایسه باید تعداد محدودی محصول را ( موبایل یا لوازم جانبی ) را مقایسه کند.

مدت زمان طراحی سایت

برای طراحی سایت فروش موبایل و لوازم جانبی آن تقریبا ۷ الی ۱۴ روز کاری مورد نیاز است و بسته به امکانات مورد نیاز همچون پنل اس ام اس و پنل کاربری ممکن است زمان طراحی کمی تغییر نماید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و زمان مورد نیاز با ما تماس بگیرید.

سفارش فروشگاه

شما می توانید همین الان با سفارش طراحی سایت فروشگاهی از طریق صفحه تعرفه ها ثبت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت فروشگاهی و یا ایجاد سامانه فروش آنلاین از طریق فروشگاه ساز تهران می توانید با سایت تهران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *