طراحی سایت کاریابی

استخدام افراد در تهران و شهر های بزرگ به صورت آنلاین با طراحی سایت کاریابی و ارسال رزومه سابقه کار راحت تر و تعداد مخاطب های بیشتری در میان جوانان و نسل های جدید دارد. با افزایش نرخ بیکاری و تبدیل آن به یک معضل اجتماعی ، بهترین راه کسب درآمد از طریق اتصال شرکت ها و موسسات به افراد جویای کار در کل ایران است.

کاریابی در تهران

استخدام در شرکت های بزرگ و تخصصی در تهران نیازمند تجربه و سابقه کار است که بیشتر افراد جویای کار به دلایل مختلف توان حضوری در این شرکت ها را به صورت تک تک ندارند و یا شغل مناسب پیدا نمی کنند. با طراحی سایت استخدامی و کاریابی می توانید چند میلیون جوان تحصیل کرده و مستعد کار را به شغل متناسب با حرفه و تخصص و مدرک دانشگاهی ببرید. برای ساخت سایت به سایت تهران مراجعه کنید.

مشخصات وب سایت استخدامی

وب سایت های جست و جوی کار باید تمام اطلاعات فردی و کار و سابقه فرد را در اختیار داشته باشد .
در کنار جمع آوری اطلاعات جویای استخدامی باید مکانی برای اعلام نیاز نیروی کاری از طرف شرکت ها ، موسسات و حتی کارگاه های تولیدی و ساختمانی باشد .

  • ایجاد ارتباط حداکثری (همچون تلفن خانه ، تلفن همراه ، تلگرام ، واتس آپ ) برای فرستادن درخواست مصاحبه
  • کاریابی سریع و استفاده از تمامی فرصت های شغلی
  • تکمیل ظرفیت پرسنل کاری مراکز در کم ترین زمان ممکن
  • ساخت فروم های درخواست و سفارش نیروی کار ماهر ـ ساده و متخصص
  • ایجاد تالار گفت و گو در سایت و نظارت بر تبادلات پیغام ها
  • گرفتن حق بنگاه کاریابی و تعرفه های استخدامی

ایجاد آگهی استخدام نیروی کار

با طراحی سایت برای درج آگهی و اعلام نیاز نیروی کار ماهر می توانید کسب درآمد بالایی در مشاغل مختلف داشته باشید. سایت های کاریابی می توانند منبع درآمد سایت را از طریق ایجاد آگهی رایگان و پولی در کنار تبلیغات دیگر تامین کنند.

بسیاری از شرکت ها برای استخدام نیروهای زبردست و ماهر در کم ترین زمان ممکن هر کاری می کنند. متاسفانه با وجود نرخ بالای بیکاری در کشور هنوز تعداد بسیاری از شرکت ها فاقد نیروی متخصص در حوزه کاری خود هستند که این نیاز به سایت های کار یابی و آگهی های استخدام را بالا می برد.

قیمت طراحی سایت کاریابی و استخدامی

هزینه استخدام وب سایت های کاریابی به دو قسمت تقسیم می شود

ایجاد آگهی استخدامی

قیمت وب سایت آگهی استخدام مشاغل و پرداخت آن به مراتب هزینه کم تری برای استخدام طراح سایت به همراه خواهد داشت و قیمت پایه ۲۰۰ هزار تومان دارد. برای سفارش سایت ارزان قیمت به سایت تهران مراجعه کنید.

وب سایت کاریابی مشاغل

مشاغل گوناگونی در ایران جواز فعالیت دارند از طراحی سایت مشاغل صنعتی گرفته تا طراحی سایت برای مشاغل خانگی که همگی باید در وب سایتی جامع با یک بانک بزرگ اطلاعاتی از افراد و پردازش اطلاعات و تطبیق آن با شرکت ها به صورت اتوماتیک نیازمند کار فراوانی است .

طراحی سایت تخصصی بر اساس میزان پیشرفت می تواند مرحله به مرحله باشد و قیمت پایه شروع از ۱ میلیوت تومان شروع می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *