طراحی سایت شرکتی دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان به دلیل نداشتن برند و محصولات مشهور باید گستره مشتریانشان را تا کل ایران گسترش دهند تا هر کسی که نیاز به محصول تخصصی شرکت داشت با سرچ ساده ای محصول مرتبط با شرکت را پیدا کند.

خدمات طراحی سایت

سایت تهران با ساخت وب سایت های ارزان و در عین حال شرکتی و حرفه ای این افتخار را دارد که تمامی شرکت های دانش بنیان را به دیتابیس بزرگ اینترنت متصل کند. برای دیدن خدمات سایت های دیگر شرکتی به خدمات طراحی سایت کلیک کنید.

معرفی شرکت

یکی از خدمات طراحی سایت انتشار مشخصات شرکت است که شامل نام شرکت ، آدرس شرکت و درباره شرکت و اهداف و موقعیت ها و گزارش های شرکت در نمایشگاه ها و افتخارات کسب شده توسط شرکت است.

فروش و معرفی محصولات

معرفی ویژگی های محصولات دانش بنیان و انتشار عکس ، فیلم و ویژگی های محصولات تولید شده ساخت ایران. بهترین قسمت آن تخصصی بودن محصول و کم یاب بودن نسخه ایرانی آن است. در صورتی که محصولی تعداد کم تری در اینترنت داشته باشد می تواند راحت تر در موتور های جست و جوی گوگل سرچ شود مثلا کلمه ( نمونه بردار ارتعاش ) به دلیل تخصصی بودن کلمه کلیدی به راحتی در اینترنت دیده می شود و از تمام ایران به محصول تخصصی شرکت دسترسی پیدا می کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی

ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات نه تنها خرید را آسان تر  می کند بلکه شرکت دانش بنیان را مجبور می کند قیمت ها را تا جای ممکن به روز کند و مشتریان را ترقیب به تماس با شرکت کنند.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در سایت تهران در ۷ روز کاری طول می کشد . قیمت طراحی فروشگاه بسیاز ارزان بوده و قابل مقایسه با شرکت های دیگر نبوده .

طراحی پنل مشتریان

با ایجاد پنل مشتریان و بازاریابان و نویسندگان سایت در هر کجای دنیا به وب سایت متصل می شوند و سایت را بر اساس دسترسی های خود به روز می کنند و با سایت و محصولات شرکت ارتباط خواهند داشت. تمامی اطلاعات مشتریان قابل دخیره سازی بوده و می توان تمامی متد های mvp در کسب و کار های دانش بنیان را در آن پیاده سازی کرد.

آمار گیر مجازی

آمار گیر گوگل آنالیز با دقت بسیار بالا کوچک ترین حرکت ها را در سایت می بیند و می توانید علاقه افراد به خرید و مقالات را به صورت مشخص ببینید.

تعرفه طراحی سایت دانش بنیان

سایت دانش بنیان از 100 هزار تومان شروع می شود و بر اساس نیاز های شرکتی به صورت تخصصی تر بررسی می شود. برای دیدن سایر تعرفه ها به قیمت های طراحی سایت ارزان بروید و ثبت سفارش سایت بدهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *