طراحی سایت سرگرمی و طنز

ایجاد وب سایت  تفریحی و اشتراک گذاری جوک ، طنز و بازی و سرگرمی در ۷ روز کاری با سایت ساز ارزان قیمت تهران برای دیدن مشخصات این وب سایت ها به همراه امکانات و تعرفه های ساخت سایت سرگرمی توجه کنید.

طراحی سایت بازی و سرگرمی

 

تفریح و سرگرمی

اوقات فراغت زا می توان با سر زدن به وب سایت های تفریحی پر کرد . این وبسایت ها از جوک های قدیمی تا جدید به همراه طنز های شیرین زبان فارسی ، داستان ها و روایات نویسندگان را جمع آوری می کنند .
متن های آماده اس ام اس و تلگرام را برای اعیاد و ختم ها به صورت پیش فرض در سایت قرار می دهند. بازدید کننده های سایت سرگرمی برای بازی های آنلاین و دانلود آن ها نیز به سایت سر می زنند.

مشخصات وب سایت

گرافیک سایت های سرگرمی باید به گونه ای باشد که کاربر را جذب کند و خسته کننده و شلوغ نباشد و از طرفی بیشتر خدمات تفریحی را به بازدید کننده نمایش دهد.

ساخت بازی های فلش

بازی های فلش را می توان بدون بارگزاری و دانلود برنامه با حجم بسار کم به صورت آنلاین بازی کرد. این گونه بازی ها طرفداران بسیاری در میان نوجوانان و کودکان دارد.

بازی های اندرویدی

طراحی اپلیکیشن های بازی اندرویدی و دانلود این بازی ها از اینترنت رواج بسیاری یافته است. کشتن وقت و اعتیاد به بازی دو اصل کلیدی در ساخت این بازی هاست. بسیاری از وب سایت های دانلود بازی با دریافت حق تبلیغ می توانند بازی های جدیدالورود را در سایت تفریحی شان تبلیغ کنند و درآمد زایی داشته باشند.

جوکستان

لطیفه و نوشتن جوک های جدید در اینستاگرام و تلگرام رایج است اما جست و جوی این دو اپلیکیشن مناسب نیست اما جست و جوی گوگل برای دیدن لطیفه ها با تنوع های مختلف راحت تر است. با ترکیب شبکه های اجتماعی و وب سایت می توان از حداکثر ظرفیت ارسال جوک و سخنان طنز آمیز استفادخه کرد

طراحی سایت سرگرمی و تفریحی

 

2 دیدگاه در “طراحی سایت سرگرمی و طنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *