طراحی سایت خرید و فروش

طراحی سایتی برای فروش محصولات و خدمات حرفه ای در سایت تهران به صورت ارزان طراحی می شود. قیمت خرید از ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود. فروش خودرو ، خرید دامنه و کسب درآمد از فروش فایل و ویدیو تنها بخشی از فعالیت های فروش اینترنتی سایت تهران است.

طراحی سایت خرید و فروش آنلاین

طراحی سایت خرید و فروش خودرو

خرید خودرو به صورت آنلاین بسیار لذت بخش است و برای نمایشگاه داران و کسبه ها آسان تر بوده و نیاز به اجاره مغازه های بزرگ ندارند. با طراحی فروشگاه آنلاین در اینترنت می توانند به تمام اتومبیل داران و مشتریانشان محصولات را در تهران بفروشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش خودرو در اینترنت به طراحی سایت خودرو بروید.

خرید و فروش فایل

طراحی سایت برای دانلود و فروش فایل های صوتی و تصویری و حتی پایان نامه و فایل های متنی را می توان در اینتر نت خرید و فروش کرد. برای طراحی سایت دانلود و فروش فایل هزینه های مختلفی تخمین زده می شود. برای دیدن سایر قیمت ها به لیست قیمت طراحی سایت مراجعه کنید

طراحی سایت خرید و فروش ارز

فروش ارز دیجیتال

ساخت فروشگاهی برای معامله ارز های دیجیتال همانند سایر وب سایت های فروشگاهی است اما با تفاوت این که امنیت این سایت ها نه تنها باید بالا باشد بلکه بتواند با سایت های خارجی تبادل اطلاعات کند. برای طراحی سایت خرید و فروش ارز چه مجازی و چه واقعی باید از سازمان های مربوطه اجازه کسب فعالیت داشته باشید تا وب سایت خرید ارز دیجیتال فعال شود.

خرید ارز واقعی

ساخت سایت خرید و فروش ارز واقعی با در نظر گرفتن امنیت و ایجاد پنل اختصای برای هر کاربر ، نیازمند قانون معامله و ایجاد بستر امن و ایمن و اعتماد سازی و کسب مجوز های مربوطه از سازمان ها می باشد.

طراحی سایت خرید و فروش دامنه

با ثبت دامنه و دیدن نام های رزرو شده به این فکر می کنیم که چرا درگاهی وجود ندارد که بتوان به صورت جامع و کامل دامنه های ثبت نام شده را خرید و فروش کرد. در واقع بازار دامنه گسترش پیدا نکرده و هنوز فروش دامنه طرفداران اندکی دارد. با طراحی سایت فروش دامنه می توان این کسب و کار را ایجاد مرد و از معاملات دامنه سود برد.

هزینه ایجاد وب سایت

وب سایت های خرید و فروش جزو طراحی سایت فروشگاه اینترنتی محسوب می شوند و از رنج قیمتی ۱۰۰ تومان تا ۱ میلیون تومان قابل تغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *