طراحی سایت املاک

مشاورین مسکن برای ارتباط بهتر و معرفی خدمات به روز تر همانند خدمات مشاوره و خرید و فروش و اجاره نیاز به داشتن وب سایت مناسب با کار املاک دارند. از این جهت طراحی سایت معاملات املاک را نمی توان نادیده گرفت.

طراحی سایت فروش املاک

خدمات سایت املاک

حفظ ارتباط با مشتری

یکی از اصول طراحی سایت برای مشاوران املاک گسترش خدمات آن ها از منطقه شهری و روستایی یه کل کشور ایران است. خب چرا استفاده از سایت دیوار و یا شیپور نکنیم ؟ این سایت ها برای کشاندن مشتریان و تماس گرفتن آن ها بسیار مفید است اما برای نگه داشتن آن ها و معرفی بیشتر خیر.

فردی که در شهرستان کرمان برای اولین بار وب سایت املاک تجاری را راه اندازی کند در واقع تمامی تجار و مشتریان را به مستقلات تجاری آن شهر راهنمایی کرده که یعنی سود بیشتر.

راهنمایی بیشتر مالک و مشتری

راهنمایی در قیمت ها و خرید با توجه به علایق و فیلتر ها به صورت همزمان و بازدید مجازی کاری به شدت وقتگیر است که تلفنی قادر به انجام هیچ بنگاه دار ملکی نیست پس بهترین روش برای راهنمایی و تبدیل بازدید کننده بالقوه ، معرفی بیشتر و داشتن فایل های بیشتر است.

اعتبار املاک

خب در حالت حضوری اعتبار یک املاک از بزرگی مغازه و تعداد معاملات آن و موقعیت و سابقه آن مشخص می شود اما در صورتی که تلفنی با مشتریان بالقوه تماس بگیرید این محاسن دیده نمی شود اما داشتن سایت معتبر در حوزه کاری ملک و املاک کمک بسیاری در شناخت و اعتماد خواهد داشت.

 

هزینه طراحی سایت

تعرفه های یک وب سایت املاک از قیمت پایه ۱۷۰ هزار تومان شروع می شود و برای مشاوران ملک و بنگاه های تمام هوشمند افزایش خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ها به قسمت تعرفه ها مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *