بهترین سایت ساز های فارسی

طراحی سایت به وسیله وب اپلیکیشن های گوناگون که سایت ساز های رایگان و پولی هستند بسیار مرسوم است. در اینجا به لیست سازندگان سایت مشهور و معتبر می پردازیم.

۱) وردپرس

سایت ساز وردپرس

وردپرس

WordPress.org محبوب ترین پلتفرم ساخت وب سایت در جهان است. بیش از 34٪ از کل وب سایتهای اینترنتی به وسیله وردپرس ساخته شده اند .

توجه: دو نسخه از وردپرس در دسترس است. WordPress.org و WordPress.com . بعداً در ویدیو در مورد WordPress.com صحبت خواهیم کرد. همچنین برای جزئیات بیشتر می توانید تفاوت وبلاگ وردپرس با سایت ساز وردپرس ما را بخوانید .

وردپرس پلتفرم به دلیل محبوبیت ، ویژگی های قدرتمند ، انعطاف پذیری و سهولت در استفاده ، در صدر لیست بهترین سایت ساز سایت قرار دارد.

WordPress یک سازنده سایت رایگان و منبع باز است . این بدان معنی است که شما در مقایسه با سایر سازندگان وب سایت  ، بر وب سایت خود حداکثر کنترل دارید.

بر خلاف سایر سازندگان وب نیاز به یک حساب میزبانی وردپرس دارید تا وب سایت خود را در آن قرار دهید و مدیریت کنید

طرفداران:

وردپرس کنترل کاملی را در هر جنبه به وب سایت  شما می دهد. می توان از آن برای ساختن هر نوع وب سایت استفاده کرد. به عنوان مثال ، ساخت فروشگاه اینترنتی ، انجمن های آنلاین ،  شبکه اجتماعی ، یک وب سایت عضو گیری و شخصی  و موارد دیگر.

زبان فارسی

وردپرس با پشتیبانی از زبان های گوناگون مخصوصا زبان فارسی بهترین سایت ساز ارزان فارسی به حساب می آید. پشتیبانی کامل منو ها و نوشته ها و فونت های زبان فارسی مهم ترین مولفه ی وردپرس است.

هزاران قالب آماده وردپرس وجود دارد که می توانید برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید.
وردپرس با داشتن پلاگین های سازنده drag and drop به صورت کشیدن و رها کردن صفحات وب سایت را منظم و زیبا می سازد. که مانند Beaver Builder و Divi هستند. که به شما امکان می دهد به راحتی طرح های صفحه خود را ایجاد کنید.

 

در کنار این همه قابلیت شگفت انگیز بیش از 50،000 افزونه رایگان وردپرس دسترسی خواهید یافت . افزونه ها مانند برنامه هایی هستند که ویژگی ها و قابلیت های دیگری را به وب سایت وردپرسی شما اضافه می کنند.

وردپرس به طور کامل به ده ها زبان ترجمه شده است و به راحتی می توان از آن برای ساخت سایت های چند زبانه استفاده کرد .

وقتی تمام مزایای فوق را در نظر  بگیرید در می یابید که وردپرس ارزان ترین سازنده وب سایت در بازار است.

نکان منفی:

شما باید مدیر وب سایت خود باشید ، این به این معنی است که باید با سیستم جدیدی به نام wordpress آشنا شوید. این آموزش، ساده و قابل یادگیری اکثر مدیران است ، اما در ابتدا کمی مشکل به نطر می رسد.

نکته منفی دیگر این که باید از بروزرسانی های منتشر شده وردپرس استفاده کنید و افزونه ها و هسته اصلی وردپرس را به صورت اتوماتیک آپدیت کنید و قبل از به روزرسانی شروع به تهیه نسخه پشتیبان کرده باشید.

هزینه ها :

در حالی که وردپرس یک سایت ساز رایگان است ، برای بقای وب سایت خود به یک دامنه و هاست نیاز دارید که به طور معمول 15 دلار در سال هزینه دارد.

با این حال سایت ساز تهران با دادن پیشنهاد ویژه برای کاربران ایران ، طراحی به همراه کلیه اقدامات هاستینگ و دامنه را در پلان های تعرفه طراحی سایت قرار داده است.

با این قیمت ویژه ، وردپرس ارزان ترین سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک و بزرگ است.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد آموزش ساخت وب سایت با راهنمای مرحله به مرحله مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *