طراحی سایت کودکان

کودک نیاز به بازی ، سرگرمی و آموزش دارد . در صورتی که وب سایت کودکانهای طراحی شده باشد تا خدمات ویژه ای به والدین کودکان دهد. طراحی سایتی برای کودکان و نوجوانان کار بسیار آسان و پر درآمدی است. دلایل بسیاری وجود دارد که نه تنها آموزشگاه هایی همچون مهدکودک ها و مدرسه ها نیاز به طراحی سایت دارند بلکه با ساخت سایت های آموزشی و تفریحی می توان فرزندان عزیزمان را در محیط امن آموزشی و تفرحی و پر از بازی های مناسب سن آن ها تنها بگذاریم.

با افزایش آمار استفاده کنندگان گوشی همراه در میان کودکان ، نگرانی پدر و مادر ها از تنهایی فرزندان در دنیای مجازی و بی انتها منطقی است خب چگونه باید این اشتیاق کودکان را برای تعامل با این جامعه انجام داد ؟ ساده است با ایجاد سایت کودکان و نوجوانان ،

طراحی سایت برای کودکان

چه کسانی به طراحی سایت برای کودکان یا نوجوانان نیاز دارند؟
چه خصوصیات و ویژگی هایی در طراحی مد نظر گرفته شود؟

آموزشگاه ها و مهد کودک ها

مهد کودک ها و آموزشگاه ها و فرهنگسرا ها با وجود تبلیغات کاغذی به هیچ عنوان نمی توانند پیشرفت دیجیتالی و خدمات دهی مناسبی به والدین و کودکان را نادیده بگیرند. تصور کنید که فردی تازه وارد محله ای می شود و به دنبال یک مهد کودک یا آموزشگاه موسیقی و هنری برای کودک خود بگردد !
اولین راه برای پیدا کردن چیست ؟ غیر از سرچ گوگل ؟
حالا تصور کنید والدیت کودکان بخواهند در زمان کار یا زمان استراحت اطلاعاتی از عملکرد فرزندشان داشته باشد خب غیر از وارد شدن به گوشی همراه چه چیزی ساده تر است ؟

سایت های آموزشی و پرورشی

طراحی سایت های پرسود آموزشی کودکانه برای والدین و کودکان بسیار دلپذیر است زیرا آموزش را راحت تر می کند و در کنار آموزش با فیلم و تصویر قابلیت آموزش از طریق بازی نیز دارا می باشد.

آموزش و پرورش کودکان از بهترین راه های ساخت یک کشور و خانواده است ، با بالا رفتن اطلاعات خانواده ها از مضرات و آسیب های اینترنت ، اشتیاق برای یافتن سایت ها و مکان های ایمن و امن کودکانه بالا رفته است .

راه های کسب درآمد :

کسب درآمد این سایت ها از راه های مختلفی همچون تبلیغ محصولات کودکان یا تبلیغ مکان های آموزشی نوجوانان امکان پذیر است. از روش های دیگر می توان به فروش بازی ها و طراحی اپلیکیشن بازی اشاره کرد.

تعرفه ساخت سایت

ساخت سایت برای کودکان مهم تر از نوجوانان و جوانان است زیرا باید از نطر روانشناسی منطبق بر نیاز هر سن به صورت مختلف باشد برای مثال سن ۴ سال تفاوت چشمگیری با سن ۶ سال دارد. قیمت پایه این نوع سایت ها از ۱۰۰ هزار تومان برای آموزشگاه ها و مهد کودک ها شروع می شود و با توجه به نیاز و امکانات سایت افزایش می یابد. برای اطلاعات بیشتر به بخش قیمت ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *