طراحی سایت مدارس در تهران

با افزایش تعداد مدارس مخصوصا در تهران و نیاز دانش آموزان به داشتن کیفیت بالای درسی و تعامل بیشتر اولیای دانش آموزان با محیط درسی نیاز به یک پلت فرم یا یک واسطه دیجیتالی نیاز می شود. با توجه به افزایش روزافزون شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام ارتباط های اطلاع رسانی مدارس تکمیل است اما ارتباط های ساختاری و انفرادی خیر! یعنی چی ؟ یعنی هنوز ارتباط محکم و درستی بین خود دانش آموز و مدرسه – ولی دانش آموز و مدرسه – معلم و مدرسه – و … به صورت یکجانبه وجود ندارد مثلا معلم برای ارتباط درسی با دانش آموزان باید با تلگرام به اولیا اطلاع دهد و ولی به دانش آموز اما در سیستم سایت مدرسه خود دانش آموز در خانه با معلم خود در ارتباط است و تمامی مکالمه ها و تکالیف درسی در یک بستر ایمن برای دانش آموز محیا می شود. چه سودی دارد؟ تلگرام و شبکه های مجازی فقط به درد اطلاع رسانی یک طرفه می خورد و برای تعامل سیستمی مثل دیدن تکالیف ، مدرسه مجازی ، ارتباط سالم دانش آموزان کلاس ، کار گروهی و … درست نشده است. اما با طراحی وب سایت مدرسه دیگر تمامی فعالیت های دانش آموزان در محیط کنترل شده اولیا و مربیان قرار می گیرد و بهترین فرصت برای انجام کار های گروهی مثل ساخت داستان ، سرودن شعر ، نوشتن انشا است.

طراحی سایت مدارس هوشمند

آیا داشتن وبسایت رتبه مدرسه را ارتقا می دهد؟

وبسایت صدای مدرسه در جهان است اگر دانش آموزان خلاق و باهوشی می خواهید باید ستر آن را با برنامه ریزی درست و مربیان و معلمان حرفه ای تکمیل کنید اما باید این فعالیت ها را فریاد بزنید تا همه بشنوند اما چگونه ؟ با به اشتراک گذاری آن در اینترنت. در حال حاضر تمامی افرادی که می خواهند در مدرسه ثبت نام کنند اولین کار سرچ در گوگل است. اگر وبسایت مدرسه نشان دهنده فعالیت های آموزشی و پرورشی باشد و فیلم ها و ویدیو ها اطلاعات مثبتی به بازدید کننده انتقال کند پس طراحی سایت مدرسه کمک بسیار زیادی به شما کرده اما اگر هیچ اطلاعاتی در وب نباشد خب کم تر کسی زندگی فرزندش را مثل هندوانه در بسته ریسک می کند.

قیمت طراحی سایت مدارس

قیمت وب سایت مدارس هم مانند شرکت ها متغیر است ولی بابت ساخت سایت ابتدایی و ارزان شما مبلغی به اندازه ۰ ریال نیاز دارید تا اطلاعات مفیدی در اینترنت بارگذاری کنید اما مگر می شود؟ طراحی سایت مدارس رایگان باشد ؟ اشباه نکنید 0 ریال هزینه ساخت وبسایت است اگر هزینه دامنه و هاست می خواهید بپردازید در تاریخ ۲۱/۰۹/۹۷ با مبلغ ۶۰ هزار تومان سالانه سایت رایگان شما روی هاست با آدرس دلخواه گذاشته می شود. پس برای ساخت شما پولی پرداخت نمی کنید و فقط هزینه حافظه ذخیره سازی نوشته ها و عکس های سایت را می پردازید. اگر سایت حرفه ای بخواهیم چقدر هزینه دارد ؟ شرکت طراحی سایت ۹۷ با تمام دقت بهترین و کمینه قیمت بازار را با امکانات حرفه ای به شما پیشنهاد می دهد. برای نمونه سایت های خبری فوق حرفه ای یک هزینه اولیه می کنند و سپس مقاله نویسان هستند که ادامه کار تولید نوشته و عکس را به عهده می گیرند. شاید طراحی سایت مدارس با امکانات متداول و حرفه ای چیزی کم تر از ۱۰ میلیون تومان هم نشود بلکه هزینه مورد نیاز چیزی حدود ۱ الی ۳ میلیون تومان شود و وبسایت آماده در اختیار مدیران مدرسه قرار گیرد.

طراحی امکانات و قابلیت های سایت مدرسه

در یک جمله می توانم بگویم هر چه شما تصورش را بکنید ساخته می شود. ایده های مدرسه رویایی خود را در سایت کلاس یا مدرسه محقق کنید. ایجاد آموزش های مجازی و امتحانات و نمونه سوالات کمکی به همراه بازی ها ی مفهومی و فعالیت های گروهی دانش آموزان . تبلیغ مدرسه و فضای کلاس ها . ساخت اپلیکیشن های واسطه اندروید و  ios برای سهولت در انتخاب.

برگزاری آزمون های مجازی و کم هزینه و سراسری . ایجاد آزمایشگاه های مجازی در شبکه وب و هزاران کار دیگر که هم برای ایجاد ارتباط با دانش آموز و پدر و مادر مناسب است و هم باعث پیشرفت مدارس در حوزه آموزش و پرورش می شود.

هنوز اعتماد و لزومی نمی بینم سایت برای مدرسه بزنم از آینده اش می ترسم !

پس با شرکت طراحی سایت ۹۷ تماس بگیرید و سایت رایگان سفارش دهید و تاثیر آن را بر فضای مدرسه و ارتباط و تبلیغ ببینید و برای حرفه ای شدن آن مرحله به مرحله پیش روید تا هزینه بی جا نکنید و تمام هزینه ها درست بر مبنای سیاست های آموزشی و تبلیغاتی مدرسه باشد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه کنید.

1 دیدگاه در “طراحی سایت مدارس در تهران

  • با احترام
    ما برای مجموعه آموزشی و مهارت آموزی نیاز به یک سایت با امکانات در حد اطلاع رسانی و تبلیغ کلاس ها و دانلود نومونه فیلم های ماست. لطفا وقت بدهید تا صحبت کنیم بابت هزینه تمام شده و امکانات سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *