طراحی سایت تالار – رستوران – کافی شاپ

صاحب سایت های تالار ها و رستوران ها با ارتباط دائم با مشتریان می توانند آن ها را به مشتریان دائمی تبدیل کنند. اینستاگرام و تلگرام که عضو جدانشدنی این روز های ما هستند وسایل تبلیغی بسیار مناسبی جهت سایت و حرفه ی رستوران داری و کافی شاپ است اما توجه داشته باشید که محدودیت هایی نیز دارند.

تالار عروسی

طراحی سایت تالار بدون محدودیت

تالار مدرن و مناسب برگزاری عروسی ها و مراسم جشن و عزاداری از اینترنت و فضای مجازی جست و جو می شود. اگر سایت شما به همراه نمونه جشن ها و مراسمات و تزیینات در اینترنت قرار دهید می توانید حتی کسانی که در شمال کشور تا جنوب زندگی می کنند را به سایت تالار خود در اینترنت دعون کنید تا بیانه داده و تالار را رزرو کنند.

طراحی وب سایت رستوران داران

منو غذای رستوران بهترین تبلیغ برای رستوران داران محترم است. داشتن یک منو آنلاین در اینترنت و فروش غذای مجالس شادی و عزا به نظرات مشتریان قبلی بسیار وابسته است. تصور کنید که تمام مشتریان قبلی رستوران تنها یک جمله از رضایتتشان در مورد رستوران بنویسند و آن را به دیگرانتوصیه کنند.

طراحی سایت کافی شاپ

کافی شاپ ها محل آرامش مردم است تا لحظاتی آرام را سپری کنند. از خدماتی که کافی شاپ ها به مشتریان می دهند اینترنت رایگان است. خب چرا منو آنلاین در اختیار کاربران قرار ندهیم ؟ بسیاری از وقت ها مشتریان به دلیل عدم توانایی و شناخت اسامی در کافی شاپ ها دچار تردید در انتخاب می شوند و از امتحان دیگر اسامی خودداری می کنند اما با طراحی سایت کافه می توانید به موارد زیر برسید.

طراحی سایت کافی شاپ و تالار

داشتن منو انتخابی آنلاین در کافی شاپ

یک منو شیک با عکس ها و نظراتمشتریان قبلی در کافی شاپدرست کنید تا مشتریان با اینترنت شما به آن متصل شوند.

معرفی کار های جدید

کیک ها و نوشیدنی ها و .. را که تازه در کافه آورده اید معرفی کنید.

نعامل بیشتر با مشتری

با مشتری ها بهتر و راحت تر ارتباط خواهید داشت و از نظرات علایق و انتقاد ها استفادهخواهید نمود.

تبلیغ کافه

با داستن وب سایت تبلیغ کافی شاپ در فضای مجازی راحت تر شده و حتی بعضی ها فیلم ها و عکس های شما را در صفحات اجتماعی خود استفاده خواهند کرد و بر محبوبیت کافی شاپ خواهد افزود.

طراحی سایت پایه

قیمت طراحی سایت پایه از 50 هزار تومان شروع می شود و بسته به امکانات افزایش خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به قسمت تعرفه ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *