بک لینک رایگان سئو سایت

بک لینک رایگان همان لینک هایی هستند که در وبسایت های دیگران به سایتی ارجاع می دهند و کاربران را تشویق به دیدن سایت دیگر می کنند در واقع در حال رتبه دادن به سایت مرجع هستند گوگل هم با دیدن این لینک ها و بررسی آن ها تشویق به افزایش اعتبار آن سایت می شوند و به اصطلاح Domain authority سایت را افزایش می دهند. اگر حالا بخواهیم لینک رایگان به سایت بدهیم چه کنیم. لینک های رایگان در زیر قرار داده شده است.

بک لینک رایگان برای سئو سایت

لینک های سایت با کامنت باز

از آن جایی که بعضی از سایت ها قسمت نظرات را باز گذاشته اند و می توان در قسمت نظرات تبلیغی از سایت خود بگذارید و تعدادی بکلین در سایت بگذارید. این سایت ها یا به خواسته خود صاحب سایت و یا به دلیل بی توجهی آن ها باز مانده و می توانند لینک ها را در قسمت کامنت قرار دهند.

شرکت طراحی سایت ۹۷ در نظر دارد هر هفته جمعه سایت هایی که قابلیت درج بک لینک رایگان را دارد به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهد تا به صورت رایگان تبلیغ سایت را در آن قرار دهید.

وبسایت اول :  https://redmonk.com/dberkholz/2014/05/02/github-language-trends-and-the-fragmenting-landscape/

وبسایت دوم : http://blog.ceag.kh.edu.tw/blog/19/post/30/1051/page/3

وبسایت سوم : http://ziarero.antena3.ro/articol.php?id=1248902897

وبسایت چهارم : http://blog.caster.fm/2010/09/casterfm-is-now-open-for-registration.html

وبسایت پنجم : https://www.thebooksmugglers.com/2015/01/smugglivus-2014-the-airing-of-grievances.html

راهنمای کامنت گذاشن بک لینک :

از آنجایی که همه وبسایت ها برای گذاشتن متن تعبیه شده است می توانید به وبسایت ادیتور html زیر مراجعه کنید و سپس کد html ساخته شده را در قسمت نظرات وبسایت های بالا وارد کنید تا رتبه الکسای سایت را بالا ببرید.

https://html5-editor.net/

3 دیدگاه در “بک لینک رایگان سئو سایت

  • ممنون خیلی روی درجه alexa تاثیر داشت. از زمانی که در این صفحه ها لینکم را گذاشتم کلا بازدید ربات گوگل از سایتم زیاد شده. لطفا باز هم از این لینکها بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *